ارائه‌ی بورسیه تحصیلی از دانشکده‌ی هنر ایالت آریزونا

ارائه‌ی بورسیه تحصیلی از دانشکده‌ی هنر ایالت آریزونا

شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰

این بورسیه برنامه‌ای سه‌ساله برای حمایت از دانشجویان هنر ارائه می‌دهد تا بستر تمرین هنری دانشجویان باشد. دانشجویان پذیرفته‌شده‌ی این بورسیه با تعامل اساتید این دانشگاه تولیدات فرهنگی خلاقانه را ارائه می‌دهند. این برنامه تفکر خلاقانه، پژوهش‌های میان‌رشته‌ای و تعامل با اساتید در دانشگاه را تشویق می‌کند. دانشجویان در رشته‌های انیمیشن، سرامیک، اینترمدیا، فلزات، نقاشی، طراحی، عکاسی، چاپ، مجسمه‌سازی و چوب آموزش می‌بینند و همچنین سمینارهایی در موضوعاتی چون عدالت زیست‌محیطی و پایداری فناوری‌های نوظهور را دنبال می‌کنند. ارائه‌ی فضای استودیویی در خیابان گرانت، گالری‌ها کارگاه چوب، دستگاه‌های چاپ، تاریکخانه عکاسی و کارگاه‌های کامپیوتر و چاپ سه‌بعدی از امکاناتی است که در اختیار این دانشجویان قرار می‌گیرد. 

پروژه‌ی پایان‌نامه‌ی این بورسیه نمایشی انفرادی در یکی از سه گالری متعلق به دانشکده خواهد بود. ارتباطات دانشگاه فرصت‌هایی را برای ارائه‌ی هنرمندان و کیوریتورها فراهم می‌کند و هدف از اجرای چنین برنامه‌هایی حمایت از تنوع تفکر خلاق و پیشبرد پژوهش و کشف در هنر است. علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۵ دی ماه در این برنامه ثبت‌نام کنند.

منبع: HYPERALLERGIC

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد