برنامه‌ی رزیدنسی مدرسه‌ی هنری تریسی امین در مارگیت

برنامه‌ی رزیدنسی مدرسه‌ی هنری تریسی امین در مارگیت

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰

تریسی امین قصد دارد مدرسه را با عنوان «استودیو TKE» در یک حمام و سردخانه‌ی قدیمی شهر بنا کند. این مدرسه در نزدیکی استودیوی خود او قرار دارد. روزنامه تایمز لندن نخستین‌بار روز چهارشنبه اخبار مربوط به این مدرسه را گزارش کرد.

در طرح بازطراحی این مدرسه، ۳۰ استودیو برای دانش‌آموزان این مدرسه ساخته خواهد شد و سردخانه به موزه‌ای کوچک تبدیل می‌شود که آثار امین در آن جای می‌گیرد. 

پس از تشخیص بیماری سرطانِ تریسی امین، او بر حفظ میراث خود متمرکز شده است. در سپتامبر امین اعلام کرد که استودیوی خود را به موزه‌ای با آرشیوی از ۳۰۰۰۰ عکس و ۲۵۰۰ اثر روی کاغذ تبدیل می‌کند.

امین در مصاحبه‌ای با تایمز اظهار داشت که دانشجویان این مدرسه باید آثار خود را به‌صورت منظم به نمایش بگذارند تا محیط تفکر خلاق ایجاد شود. امین همچنین قصد دارد برنامه‌ی اقامت هنرمندان را در مکان دیگری در مارگیت مدیریت کند تا به این امید توجه هنرمندان را به مارگیت جلب کند.

امین در مصاحبه‌ای به تایمز گفت که دانشجویان استودیو TKE باید کارهای خود را به طور منظم به نمایش بگذارند، تا محیطی را ایجاد کنند که او آن را «سخت فکری مداوم» می‌خواند. او همچنین قصد دارد به امید ورود هنرمندان به این شهر که مدت‌هاست با فقر درگیر است، برنامه‌ی اقامت یک هنرمند را در مکان دیگری در مارگیت راه‌اندازی کند.

منبع: ARTnews

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد