افزایش چشم‌گیر ارزش اوپن‌سی

افزایش چشم‌گیر ارزش اوپن‌سی

دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰

بازار ان‌اف‌تی محبوب، اوپن‌سی، پس از جذب ۳۰۰ میلیون دلار سرمایه اکنون به ارزش ۱۳.۳ میلیارد دلار رسیده است. اوپن‌سی که از تأسیس آن تنها ۴ سال می‌گذرد اکنون به‌دنبال بازدهی سرمایه است.

این شرکت اخیراً اعلام کرد که در آخرین مرحله‌ی جذب سرمایه‌ی خود ۳۰۰ میلیون دلار جمع‌آوری کرده است. تزریق سرمایه‌ی جدید که نشانه‌ی علاقه‌ی رو‌به‌رشد سرمایه‌گذاران نسبت به استارت‌آپ‌های بلاک‌چین است، ارزش اوپن‌سی را به ۱۳.۳ میلیارد دلار رسانده است.

در این اطلاعیه دوین فینزر، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران این شرکت، توضیح داد که از این سرمایه برای افزایش تعداد کارکنان به‌خصوص در تیم پشتیبانی و تیم‌های اعتماد و ایمنی اوپن‌سی استفاده خواهد شد.

علاوه‌براین در سه‌ماه پیش‌رو یک برنامه‌ی کمک مالی برای حمایت از سازندگان ان‌اف‌تی را آغاز خواهند کرد. او افزود: «چشم‌انداز اوپن‌سی تبدیل‌شدن به مقصد اصلی در اقتصاد‌های دیجیتال باز، برای ایجاد دوستانه‌ترین و قابل اعتمادترین بازار ان‌اف‌تی جهان است».

منبع: artnet

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد