کمیک مرد عنکبوتی به ارزش ۳.۴ میلیون دلار

کمیک مرد عنکبوتی به ارزش ۳.۴ میلیون دلار

سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰

فروش ۳.۴ میلیون دلاری یک طرح اصلی از کمیک مرد عنکبوتی (۱۹۸۴)، رکورد جدیدی را برای گران‌ترین اثر کمیک در حراج Heritage دالاس به ارمغان آورد.

اثر مایک زک یک مناقصه‌ی هیجان‌انگیز را به وجود آورد. این کمیک در ابتدا با قسمت ۳۳۰ هزار دلار ارائه شد و به سرعت به رقم میلیونی رسید. رکورد قبلی آثار کمیک اصل در سال ۲۰۱۴ در حراج Heritage با قیمت ۶۵۷ هزار دلار به ثبت رسیده بود.

این طرح مربوط به سه صفحه از Marvel Super-Heroes Secret Wars No. 8 و صحنه‌ی تبدیل این شخصیت به یک ابرقهرمان است. صفحه‌ی قبلی که شروع تحولات شخصیت است تنها لحظاتی قبل از ثبت رکورد جدید به قیمت ۲۸۸ هزار دلار در بخشی جدا به فروش رسید و مجموع فروش ۳.۷ میلیون دلار برای طراحی کمیک به ارمغان آورد. 

جو مانارینو، مدیر هنر کمیک حراج Heritage نیویورک، اظهار داشت: «این اتفاق خوشایندی است به‌ویژه برای مالک اصلی این اثر که آن را در اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ خریداری کرده بود. نتایج امروز آنچه را که مدت‌هاست بر آن تمرکز کرده‌ایم ثابت می‌کند: هنر کتاب‌های مصور به اندازه‌ی هر چیزی که روی بوم به نمایش‌ گذاشته می‌شود محبوب و ارزشمند است».

این اولین فروش این بخش بود که از مرز ۳ میلیون دلار عبور کرد و بعد از آن نسخه‌ای از کمیک سوپرمن با قسمت ۳.۲ میلیون دلار چکش خورد. 

منبع: artnet

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد