همکاری جولیان آسانژ و پَک در پروژه‌ی ان‌اف‌تی

همکاری جولیان آسانژ و پَک در پروژه‌ی ان‌اف‌تی

شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰

جولیان آسانژ، بنیان‌گذار ویکی لیکس، به‌همراه پَک، هنرمند کریپتو، در یک پروژه‌ی محرمانه‌ی ان‌اف‌تی با یک‌دیگر همکاری می‌کنند. این پروژه که در ۱۸ بهمن منتشر می‌شود با آخرین مهلت دادخواست بررسی پرونده‌ی مسئله‌ی استردادی آسانژ از سمت وکلای او همزمان است.

طبق گزارش کریپتو تایمز، فروش این پروژه در پلتفرمی که هنوز مشخص نشده است شامل یک تک‌نسخه‌ی ان‌اف‌تی و یک نسخه‌ی اوپن داینامیک (open dynamic) خواهد بود. جزئیات بیشتری درباره‌ی این پروژه تاکنون منتشر نشده است. طبق توئیتری که تیم ویکی لیکس منتشر کرده است عنوان پروژه «سانسورشده» است و در جهت حمایت از مبارزه‌ی حقوقی آسانژ به فروش می‌رسد.

آسانژ از آوریل ۲۰۱۹، پس از توقف حمایت سفارت اکوادور از پناهندگی او در زندانی با امنیت حداکثری در لندن محکومیت خود را به اتهام همکاری در افشای اسناد محرمانه‌ی ارائه‌شده توسط تحلیلگر اطلاعات ارتش ایالات متحده، چلسی منینگ، می‌گذراند. 

سردبیران نیویورک تایمز و واشنگتن پست ازجمله افرادی هستند که محکومیت آسانژ به‌دلیل فعالیت‌های ویکی لیکس را مثال بارز نقض آزادی مطبوعات می‌دانند. آی وی وی، هنرمند چینی، در زمره‌ی افرادی که با صراحت از آسانژ حمایت کرده‌اند. او در ماه دسامبر کمپینی در شبکه‌های اجتماعی در اعتراض به تصمیم استرداد او آغاز کرد.

منبع: artnet

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد