شعبه‌ی نیویورک گالری وایت کیوب افتتاح می‌شود

شعبه‌ی نیویورک گالری وایت کیوب افتتاح می‌شود

یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱

وایت‌ کیوب (White Cube)، یکی از مهم‌ترین گالری‌های صحنه‌‌ی هنر بریتانیا، با افتتاح یک گالری در نیویورک در بهار ۲۰۲۳، دامنه‌ی فعالیت خود را گسترش خواهد داد. 

افتتاح فضای نیویورک همزمان با سی‌امین سالگرد تاسیس وایت کیوب خواهد بود. این خبر نخستین‌بار توسط بائر فَکس (Baer Faxt) یک خبرنامه‌ی اقتصاد محور، گزارش شد. 

گالری وایت‌ کیوب نمایان‌گر و معرف چهره‌های برجسته‌ای چون، دیمن هرست، تریسی امین، جولیت کرتیس، تیستر گیتس، جولی مِرِتو، بروس نائومان و پارک سئو بو است. وایت کیوب در‌حال‌حاضر دو گالری در لندن و دیگری در هنگ‌کنگ و همچنین یک دفتر در پاریس دارد. 

جی جاپلینگ، بنیانگذار و مدیر‌عامل وایت کیوب در بیانیه‌ای گفت: «من مدتی است که قصد دارم شعبه‌ی نیویورک گالری وایت کیوب را افتتاح کنم و اکنون فضای مناسبی را در این شهر پیدا کرده‌ایم. سال ۲۰۲۳ سی‌امین سالگرد وایت کیوب است که لحظه‌ای مناسب برای شروع این فصل جدید و هیجان‌انگیز در تاریخ ما است.» 

این خبر طرحی را تایید می‌کند که سال‌ها پیش شایعه شده بود. در سال ۲۰۱۸، وایت کیوب یک دفتر در نیویورک افتتاح کرد. اگرچه تا به حال هیچ برنامه‌ای برای افتتاح یک گالری در مقیاس نیویورک ارائه نکرده بود. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

 

منبع: ARTnews

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد