گزارش تصویری نمایشگاه اعتماد در گالری آرتک‌ هاوس

گزارش تصویری نمایشگاه اعتماد در گالری آرتک‌ هاوس

یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱

عنوان: اعتماد

گالری: آرتک‌هاوس، نیویورک، آمریکا

هنرمند: استودیو فیوز

تاریخ برگزاری: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ تا ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ 

____

نمایش «اعتماد» حاصل همکاری میان آرتک‌هاوس و استودیو هنری فیوز است که نمایشی داده‌محور با استفاده از صدا و تصویر را ارائه کرده‌اند. این نمایش معنای چندگانه و مفاهیم اعتماد را کاوش می‌کند. 

این نمایش با ارزیابی داده‌ها، به بررسی چگونگی تاثیرگذاری رخدادهای تاریخی بر اعتماد و نحوه‌ی تحول آن در آینده می‌پردازد. در نمایش حاضر از داده‌ها استفاده شده است تا وجود یا عدم‌وجود اعتماد و تاثیر آن بر ادراک شخصی ما را مورد بررسی قرار دهد. دنیایی جذاب، داده‌محور و ماجراجویانه که در آن احساسات به‌ظاهر شخصی ما از اعتماد می‌تواند بر تمام دنیا اثر بگذارد و نتایجی اجتناب‌ناپذیر و دور از دسترس به‌دنبال داشته باشد. 

نمایش اعتماد در گالری آرتک هاوس

استودیو فیوز با استفاده از ابزار ارائه و القای تاریخی و کنونی اعتماد در جامعه‌ی ما نظیر اخبار تاریخی و شاخص‌های اقتصادی سطوح این احساس را با تصویری هنرمندانه واکاوی می‌کند. این نمایش با یک زمان‌بندی مفهومی در سه بخش، گذشته را بر مبنای داده‌های تاریخی، حال با استفاده از داده‌هایی که برای خلق هنری که مدام در حال تغییر است، پردازش می‌شوند و آینده بر مبنای پیش‌بینی‌هایی از اعتماد و پیش‌رفت آن، به بیننده نشان می‌دهد. فیوز برای نمایش آینده‌ی اعتماد و سطوح آن، یک شبکه‌ی عصبی را آموزش داده است. این اثر با استفاده از اکوسیستم نمایش خارق‌العاده‌ی آرتک‌هاوس جان تازه‌ای به خود گرفت. اکوسیستم آرتک‌هاوس شامل نمایش پروژکتوری، فناوری صدای هایپر‌رئالِ چند‌بعدی و نرم‌افزاری است که برای آزمون‌و‌خطای تجربه‌ی خلاقانه‌ی هنرمندان معاصر ایجاد شده‌ است. 

نمایش اثار استودیو فیوز

نمایش اعتماد با همکاری گالری آرتک‌هاوس و استودیو هنری فیوز

نمایشگاه اعتماد استودیو فیوز در گالری آرتک‌ هاوس

فیوز (FUSE) یک استودیوی هنری چندرشته‌ای است که به تفسیر پیچیدگی پدیده‌ی ارتباط انسانی و طبیعی با فناوری‌های نوظهور می‌پردازد. پژوهش‌های این استودیو از ابتدا بر تولید اجراها و چیدمان‌های رسانه‌ای متمرکز بوده است که مخاطبان را به شگفتی و چالش وامی‌دارد. 

آرتک‌هاوس نیویورک نخستین سازمان هنری نوآورانه در آمریکا است که به فصل مشترک هنر، علم و فناوری اختصاص داده شده است. آرتک‌هاوس میزبان تمام مخاطبان کنجکاو از تمام اقشار است که می‌خواهند نوآوری‌های خلاقانه در فضاهای هنری را تجربه کنند. 

 

مترجم: امیر مصباحی

تنظیم متن: الهه رمضانی مقدم

🏷 حقوق تصاویر متعلق به هنرمند و آرتک‌هاوس است. 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد