نمایش آثار مهدی قدیانلو در Almine Rech

نمایش آثار مهدی قدیانلو در Almine Rech

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

آلماین رک پس از ارائه‌ی نخستین نمایش انفرادی مهدی قدیانلو در بهار ۲۰۲۱، در سال ۲۰۲۳ میزبان نمایش انفرادی دیگری از این هنرمند خواهد بود. 

گالری آلماین رک لندن، در سال ۲۰۲۳ نمایشی انفرادی از آثار مهدی قدیانلو را ارائه خواهد کرد.

مهدی قدیانلو (۱۳۶۰، کرج، ایران) در فرانکفورت به زندگی و فعالیت مشغول است. او فعالیت هنری خود را در عرصه‌ی عمومی با خلق دیوارنگاره‌های تهران در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و نتیجه‌ی آن بیش از ۱۰۰ دیوارنگاره در سطح شهر تهران بود. 

آثار او ترکیبی از مضامین مینیمالیستی و زیبایی‌شناسی سورئالیستی است که با استفاده از اکریلیک، رنگ روغن یا آبرنگ خلق می‌شود. هر یک از آثار او ظرفیت فریب دادن چشم بیننده و تغییر درک او از واقعیت را دارد. ظاهر معماری‌گونه‌ی آثار او نشان‌دهنده‌ی پژوهش‌های هنرمند در طراحی و بازنمایی فضا بر روی بوم است. 

نمایش آثار مهدی قدیانلو در Almine Rech

سایه و روشن در تجربه‌ی هنری قدیانلو یکدیگر را به چالش می‌کشد و به صورت آیکونیک حرکت از تاریکی به روشنایی در مرکز بینش او قرار دارد. تمام عناصری که او در نقاشی‌هایش به تصویر می‌کشد: نردبان، سقف، پله و … نشان از یک راه خروج دارند؛ نوعی امید برای رهایی. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع:  GalleriesNow

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد