همکاری بیپل و مدونا در پروژه‌ی ان‌اف‌تی

همکاری بیپل و مدونا در پروژه‌ی ان‌اف‌تی

دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱

بیپل، هنرمند ان‌اف‌تی و خواننده‌ی پاپ محبوب، مدونا، در یک پروژه‌ی ان‌اف‌تی با یک‌دیگر همکاری کرده‌اند. 

بیپل و مدونا در روند تولید سه ان‌اف‌تی با یکدیگر همکاری داشته‌اند. در این پروژه با عنوان «مادر طبیعت، مادر تکامل و فناوری»، مدونا در مقام مادر طبیعت ظاهر شده است. تمام ویدئوها گرافیکی و سه‌بعدی از مدونا هستند. در نخستین ویدئو، او درختی را در یک محیط آزمایشگاهی به دنیا می‌آورد. در دومین ویدئو، پروانه‌ها در شهری دیستوپیایی زاده می‌شوند و در سومین وید‌ئو، زایش هزارپا‌هایی مکانیکی در باغی سرسبز به تصویر کشیده شده است. 

مایک وینکلمان با نام مستعار بیپل، هنرمند دیجیتال مشهور است. فروش اثر «هر روز: ۵۰۰۰ روز اول» در حراج کریستیز با قیمت ۶۹.۳ میلیون دلار، بیپل را به یک هنرمند با شهرت بین‌المللی تبدیل کرد. 

این سه اثر در تاریخ ۲۱ اردیبهشت در پلتفرم NFT SuperRare به حراج گذاشته شدند. درآمد حاصل از فروش این سه ان‌اف‌تی به سه موسسه‌ی خیریه، بنیاد صدای کودکان، یک موسسه خیریه برای زنان و کودکان اوکراین، شهر شادی، برنامه‌ی رهبری زنان در جمهوری دموکراتیک شرقی کنگو و Black Mama's Bail Out که برای نجات زنان سیاه‌پوست از سرطان تلاش می‌کند، تعلق می‌گیرد. 

مدونا در بیانیه‌ی مطبوعاتی اظهار داشت: «زمانی‌که من و مایک برای همکاری در این پروژه به توافق رسیدیم، هیجان‌زده بودم که این فرصت را دارم تا جهان‌بینی خودم را به‌عنوان یک مادر و یک هنرمند با دیدگاه منحصر به فرد مایک، به اشتراک بگذارم. من می‌خواستم مفهوم آفرینش را بررسی کنم، نه‌تنها در رابطه با تولد یک نوزاد از رحم یک زن، بلکه روشی که یک هنرمند خلاقیت را به وجود می آورد.»

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: ARTnews

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد