نشست «شرحی‌ از‌‌پروژه‌های ‌مکان‌مدار ‌پیشین‌ و ‌پرسش‌ و‌ پاسخ‌ با‌مخاطبان»

نشست «شرحی‌ از‌‌پروژه‌های ‌مکان‌مدار ‌پیشین‌ و ‌پرسش‌ و‌ پاسخ‌ با‌مخاطبان»

یکشنبه ۱ خرداد ۱۴۰۱

​​نشست «شرحی‌ از‌‌پروژه‌های ‌مکان‌مدار ‌پیشین‌ و ‌پرسش‌ و‌ پاسخ‌ با‌مخاطبان» در تاریخ ۲۳ اردیبهشت به‌عنوان یکی از برنامه‌های جانبی نمایش «بربادرفته» از پویا آریان‌پور، در کارخانه‌ی تاریخی قند کهریزک برگزار شد. در این نشست پویا آریان‌پور به شرح پروژه‌های مکان‌مدار پیشین خود پرداخت. 

نشست شرح پروژه‌های مکان‌مدار  پویا اریانپور

آریان‌پور با تاکید بر یادگیری تعاملی و هم‌افزایی دانش جمعی، پروژه‌های مکان‌مدار و گروهی خود را نتیجه‌ی هم‌آموزی میان خود و دانشجویانش خواند. این هنرمند در این نشست اشاره کرد که چگونه با از بین بردن مرزهای تعیین‌شده در هنر، به ارائه‌ی پروژه‌ها در فضای خارج از گالری‌ها رسیدند. 

پویا آریان‌پور در این گفت‌و‌گو از تجربه‌ها، آزمون‌و‌خطاها و گفتمان جمعی در مسیر رسیدن به بیان هنری مختص به خود سخن گفت و با شرح تفصیلی هر یک از پروژه‌های پیشین خود، تعریفی دقیق از ذهنیتِ خلاق و هنرمندانه در مسیر خلق هنر برای مخاطبان ارائه داد. همچنین در این نشست به تشریح نمایش «بربادرفته» و جزئیات آن پرداخت و در نهایت از آن به‌عنوان «قسمتی از جایی که در آن زیسته» و «انعکاس خیالات خود در سال‌های اخیر» یاد کرد. 

نشست پویا اریانپور برای نمایش بر باد رفته

نشست پویا اریانپور با مخاطبان نمایش برباد رفته

در پایان نشست، پرسش و پاسخ میان پویا آریان‌پور و مخاطبان نشست برگزار شد.

 

🏷 حقوق تصاویر متعلق به گالری‌اینفو است. 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد