نخستین نمایش آثار عباس اخوان در اسکاتلند

نخستین نمایش آثار عباس اخوان در اسکاتلند

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

آثار عباس اخوان با عنوان «مطالعه‌ای برای یک باغ» در گالری مونت استوارت تراست اسکاتلند به نمایش درآمده است. 

نمایش «مطالعه‌ای برای یک باغ» از تاریخ ۱۱ اردیبهشت تا ۱۰ مهر ۱۴۰۱ در گالری مونت استوارت تراست برقرار است. اخوان در این نمایش، مجموعه‌ای ملهم از باغ‌ها به همراه چیدمانی خاص در فضای داخلی مونت استوارت تراست ارائه کرده است. 

این نمایش مبتنی بر سکونت تحت تاثیر فعالیت هنرمند و استفاده‌ی او از آرت‌رزیدنسی‌های متنوع شکل گرفته است. او به طور منظم در سفرهای خود در رزیدنسی‌های متفاوت مانند جزیره فوکو، کانادا، آتلیه کالدر، بنیاد دلفینا و بریتانیا حضور داشته است. 

اثر چیدمان اخوان عناصری از محیط پیرامون است که در فضای داخلی گالری به نمایش درآمده است. این اثر جدید کاوش‌های مداوم هنرمند در فضاها و گونه‌ها از محیط اطراف، به‌خصوص مناظر و جنگل‌های کوه استوارت را منعکس می‌کند. 

آثار عباس اخوان از چیدمان تا طراحی، ویدئو، مجسمه‌سازی و اجرا را شامل می‌شود. مطالعات او بر مکان‌هایی که در آن فعالیت می‌کند، متمرکز است: معماری‌، اقتصاد و مردمی که با آن سروکار دارند. آثار جدید او در جای‌جای مونت استوارت نصب شده‌اند. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: Mount Stuart Trust

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد