پروژه‌ی دیجیتالی مِت با بودجه ۷۰ میلیون دلاری

پروژه‌ی دیجیتالی مِت با بودجه ۷۰ میلیون دلاری

دوشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۱

در پروژه‌ی دیجیتالی مِت با بودجه‌ی ۷۰ میلیون دلاری به گالری‌های هنری آفریقایی، آمریکای باستان و اقیانوسیه مربوط است. 

این سرمایه‌گذاری با همکاری صندوق میراث جهانی و چندین پژوهشگر فرهنگ و هنر آفریقا انجام شده است و مکان‌های تاریخی در جنوب صحرای آفریقا را بررسی خواهد کرد. 

پیش از بازگشایی گالری‌های هنر آفریقایی، آمریکای باستان و اقیانوسیه در موزه هنر متروپولیتن در سال ۲۰۲۴، این موزه و صندوق میراث جهانی اعلام کردند که در پروژه‌ای دیجیتالی با هدف تقویت درک چندین مکان تاریخی با یکدیگر همکاری خواهند داشت. 

نتایج این پروژه در تمام گالری‌های موزه هنر متروپولیتن و به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. این پروژه برنامه‌های عمومی، ویدئو، مصاحبه، آرشیو عکس و سایر مطالبی که تاریخ زیبایی‌شناسی و معماری بیش از ده سایت آفریقایی را مورد مطالعه قرار می‌دهد، شامل می‌شود. در نمایش نتایج این پروژه، چندین شئ در مجموعه معرفی می‌شونند که مناظر فرهنگی خلاق و سنت‌های هنری متنوع آفریقا را گسترش می‌دهد، نحوه‌ی تعامل جوامع محلی با میراث خود را بررسی می‌کند و مکان‌های در معرض خطر و تلاش‌های فعلی برای حفاظت آن‌ها را کاوش می‌کند.  

چندین پژوهشگر مطالعات آفریقایی، به‌عنوان کمیته مشورتی این پروژه حضور خواهند داشت. این پروژه ۷۰ میلیون دلاری مِت با هدف احیای مجدد گالری‌های این موزه شکل گرفته است. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: TAN

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد