نمایشگاه گروهی عکس «ده چشم»

نمایشگاه گروهی عکس «ده چشم»

چهارشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۱

1-شرکت در این فراخوان برای تمامی عکاسانی که تا کنون نمایشگاه انفرادی برگزار نکرده‌اند ، آزاد است.

2- نمایشگاه با موضوع آزاد برگزار می شود و هر عکاس می تواند یک مجموعه عکس به همراه بیانیه هنری(استیتمنت) برای بررسی ، انتخاب و ارسال کند.

3- مورد تاکید است آثاری باید برای فراخوان ارسال شود که به صورت «مجموعه عکس» و به شکل ایده‌محور کار شده باشد. ارسال «بیانیه هنری» به همراه مجموعه اجباریست.

4- ارسال اثر و شرکت در فراخوان به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست. در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله موجب حذف عکس های ارسالی شده و عواقب آن نیز متوجه ارسال کننده خواهد بود.

5- عکس‌های ارسالی باید با مشخصات (عرض حداقل 50 سانتی متر با دقت 250 dpi با فرمت JPG و با Quality حداقل 10) به آدرس maryamshakeri.art@gmail.com  ارسال شود.

6- عکس‌های خود را پیش از ارسال بدین ترتیب نامگذاری کنید، نخست نام خانوادگی، سپس نام و در آخر شماره ترتیب را بنویسید: lastname-firstname01

7- هدف از برگزاری این نمایشگاه جمع آوری و شناخت آثار عکاسان  نسل جوان ایران در جهت معرفی و رشد و شکوفایی هنر ایشان در سطحی گسترده‌ و حمایت معنوی از آنان می باشد و صرفه اقتصادی برای برگزارکننده ندارد.

8- شرکت کنندگان می‌بایست به همراه عکس های ارسالی، مشخصات فردی و ارتباطی خود را شامل ( نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد، شماره ی تماس ثابت و همراه، آدرس پستی و ایمیل ) ارسال کنند.

9- شرکت در این فراخوان رایگان است.

10- مکان برگزاری نخستین نمایشگاه شهر شیراز واقع در استان فارس می‌باشد. جزییات آدرس در مراحل بعد اعلام خواهد شد.

11ـ نمایشگاه در زمان برگزاری میزبان اساتید برجسته عکاسی ایران و فارس خواهد بود که متعاقبا از طریق پیامک و رسانه‌های اجتماعی اعلام خواهد شد.

12- برگزارکننده مجاز به استــفاده از تـمام یا بخشی از عکس‌های پذیرفته شده در جهت امور تبلیغاتی و انتشاراتی نمایشگاه با رعایت حقوق معنوی صاحب اثر است.

13-در صورت فروش آثار درصدی از مبلغ فروش جهت امور نمایشگاه کسر شده و باقی مبلغ به صاحب اثر تعلق می‌گیرد.

14- تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزارکننده است.

15- ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه، به معنای پذیرش شرایط آیین نامه فراخوان از سوی شرکت کننده است.

16-مهلت ارسال آثار تا 15 تیر 1401 می‌باشد.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد