برگزاری نشست «در گفت‌و‌گو: غزاله آورزمانی»

برگزاری نشست «در گفت‌و‌گو: غزاله آورزمانی»

دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱

در این نشست، سرپرست و مدیر عامل موزه آقاخان، دکتر اولریکه الخامی، مدیر موسس بنیاد دلفینا، آرون سزار و کیوریتور پروژه‌های ویژه‌ی موزه آقاخان، ماریان فنتون با غزاله‌ آورزمانی به گفت‌و‌گو خواهند نشست. 

نشست «درگفت‌و‌گو: غزاله آورزمانی» در تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱، روز سه‌شنبه ساعت ۱۶ به وقت انگلستان برگزار خواهد شد. در این نشست دکتر اولریکه الخامی، سرپرست و مدیر عامل موزه آقاخان، آرون سزار، مدیر موسس بنیاد دلفینا و ماریان فنتون، کیوریتور پروژه‌های ویژه‌‌ی موزه آقاخان نیز حضور خواهند داشت. 

پس از برگزاری نشست، از مخاطبان دعوت می‌شود تا در تور «Thingamajig» گالری آب‌انبار، آثار هشت هنرمند معاصر برجسته‌ی ایرانی -از جمله غزاله آورزمانی- را مشاهده کنند. نمایش «Thingamajig» از گالری آب‌انبار در کرامول پلیس همزمان با برگزاری این نشست افتتاح می‌شود و تا ۲۹ خرداد برای علاقه‌مندان در دسترس است. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید. 

 

*غزاله آورزمانی هنرمند برگزیده‌ی رزیدنسی مشترک موزه آقاخان و بنیاد دلفینا است. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: eventbrite

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد