نصب اثر «طاق» آی وی وی در خارج از موزه ملی سوئد

نصب اثر «طاق» آی وی وی در خارج از موزه ملی سوئد

جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱

«طاق» از آی وی وی با حمایت بریلیانت مایندز (Brilliant Minds) در استکهلم رونمایی شد. 

«طاق» در خارج ار موزه ملی شهر نصب شده است و این نخستین ادیشن از سری جدید نمایش‌های فرهنگ عمومی است که با حمایت از بریلیانت مایندز در استکهلم برگزار می‌شود. 

این رونمایی با گردهمایی سالانه بریلیانت مایندز همزمان بود. -بریلیانت مایندز یک بستر حمایتی و مشارکتی برای رشد استعدادها و تربیت نسل جدیدی از سازمان‌دهندگان تمرکز دارد.-

رونمایی بریلیانت مایندز از «طاق» در سوئد، کشور پیشرو در جدول امتیازات نوآوری اروپا، نقطه عطفی بزرگ در اهمیت رو به رشد سوئد در هنر و فرهنگ جهانی است. قرار دادن «طاق» در استکهلم به تقدیر از قدرت هنر عمومی به‌عنوان یک تسهیل‌گر در گفتمان عمومی عمل می‌کند. 

آی وی وی در طول فعالیت هنری خود زنگ خطر را در مورد بحران‌های سیاسی و بشردوستانه به صدا درآورده است و به طور مداوم فرضیات مربوط به نقش هنر در جامعه و اینکه چگونه صداهای خلاق می توانند و باید در تلاش جمعی برای ایجاد تغییر در جهان بسیج شوند را برانگیخته و به چالش کشیده است. 

آی وی وی که خود یک پناهنده است، از طریق سازه ۴۰ فوتی خود که از فولاد ضد‌زنگ صیقلی و ساخته شده و یادآور قفس پرندگان است، قصیده‌ای برای آزادی می‌آفریند و با استفاده از شبح پیکرهای انسانی در هم تنیده، جهانی بدون مرز را آرزو می‌کند. 

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: FADmagazine
 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد