گزارش تصویری هفتمین دوره حراج ملی ایران

گزارش تصویری هفتمین دوره حراج ملی ایران

یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱

خانه حراج ملی ایران در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان یک موسسه خصوصی و بستری جهت فروش آثار هنر ایرانی و اسلامی تاسیس شد و برای علاقه‌مندان هنر اصیل ایرانی آثار منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند. تاکنون مجموعه آثاری از ماشین، فرش، صنایع دستی، جواهرات، نسخ خطی، نقاشی، مجسمه و منسوجات در این حراج به فروش رسیده است.  

نخستین دوره این حراج در مهر ماه سال ۱۳۹۵ ارائه شد و آخرین دوره‌ی این رویداد نیز در تابستان سال ۹۹ در دوران همه‌گیری ویروس کووید-۱۹، به صورت آنلاین برگزار شد.

هفتمین دوره حراج ملی ایران در تاریخ سوم تیر با اجرای زهرا محمودوند در خانه همایش تهران برگزار خواهد شد. از آثار شاخص این دوره می‌توان به مینیاتورهایی از میرزا آقا امامی، حسین خطابی و حسین بهزاد، نقاشی‌هایی از ابوالحسن ثالث، میرزا بابا، علی خان صبا و محمد اسماعیل نقاش‌باشی، مجموعه‌ای از قلمدان و پاکت‌نامه، اشیاء هنر تزئینی (سینی فلزی، کارگاه و …)، نسخ خطی قرآن و منسوجات اشاره کرد. 

هفنمین حراج ملی ایران

هفتمین دوره حراج ملی ایران

هفتمین دوره حراج ملی

هفتمین خانه حراج ملی ایران

حراج ملی ایران

 

 

روزهای بازدید:

چهارشنبه و پنج‌شنبه

برگزاری حراج: جمعه سوم تیر ۱۴۰۱

 

📍خانه همایش تهران 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد