گزارش تصویری نمایش‌ کادر از سحر مسلمیان

گزارش تصویری نمایش‌ کادر از سحر مسلمیان

سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱

عنوان: کادر

گالری: آریانا+

هنرمند: سحر مسلمیان

تاریخ برگزاری: ۳ تا ۲۴ تیر ۱۴۰۱

ساعات بازدید: ۱۱ تا ۱۹

روزهای تعطیل: شنبه‌ها 

___

گالری آریانا+ در نمایش «کادر» به ارائه‌ی آثار نقاشی سحر مسلمیان پرداخته است. مسلمیان در این مجموعه‌، نقاشی‌ سورئال خود را با مفاهیم ذهنی در هم می‌آمیزد و آثاری پارادوکسیکال را پدید می‌آورد.

نمایش کادر سحر مسلمیان

در «کادر» آثار سحر مسلمیان به چرخه‌ی بی‌رحم و اجتناب‌ناپذیر زندگی انسان کنونی می‌پردازد و آلودگی را جدا از ماهیت فیزیکی آن، در بُعدی دیگر (ذهن انسان) بررسی می‌کند. انسانی مسخ شده که ذهنش رو به اضمحلال است و عواطف، هویت و اسطوره‌های خود را دیگر نمی‌شناسد. 

نمایش کادر سحر مسلمیان در گالری اریانا+

انسان‌ها در آثار او با آلودگی عجیبن شده‌اند، راه فراری ندارند و تنها در چرخه‌ای پر از استیصال زندگی می‌کنند. تنهایی آن‌ها به خوبی مشهود است گویی در زندانی که خود ساخته‌اند محبوس‌ شده‌اند و تنها چیزی که باقی‌مانده آرزویی محو از رویای آسمان و آزادی است. 

نمایشگاه کادر

سحر مسلمیان (۱۳۶۰، تهران، ایران) در رشته‌ی ارتباط تصویری تحصیل می‌کند. آثار او از محیط و اتفاقات زندگی بشر الهام می‌گیرد و به رویکرد کلی بشر و عملکرد او نقد دارد. مسلمیان مصرف‌زدگی، بی‌هویتی و تنهایی زندگی در عصر تکنولوژیک کنونی را به چالش می‌کشد.

 

🏷 این گزارش به سفارش و با حمایت گالری آریانا+ تهیه و تنظیم شده است.

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد