ثبت‌نام آرت‌فر دبی ۲۰۲۳ برای گالری‌ها

ثبت‌نام آرت‌فر دبی ۲۰۲۳ برای گالری‌ها

یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱


شهریور ۱۴۰۱ آخرین مهلت ثبت‌نام گالری‌ها در آرت‌فر دبی ۲۰۲۳


گالری‌های هنری می‌توانند در بخش‌های معاصر، مدرن، باوابا و دیجیتال ثبت‌نام کنند.
گالری‌هایی که برای نخستین بار در این رویداد شرکت می‌کنند باید پروفایل خود را در بخش REGISTER به‌عنوان گالری ثبت کنند.
گالری‌هایی که پیش از این در این رویداد شرکت کرده‌اند، می‌توانند با استفاده از بخش LOGIN به پروفایلی گالری خود دسترسی داشته باشند و از این طریق درخواست خود را ارسال کنند.


موارد قابل توجه قبل از ثبت نام در آت‌فر دبی ۲۰۲۳:

● برای ایجاد پروفایل گالری، ثبت‌نام را کامل کرده و سپس وارد شوید.
● آخرین مهلت ارسال درخواست تا ۲۴ شهریور ۱۴۰۱( ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۲ ) برقرار است. (در این مدت امکان اصلاح درخواست‌ها وجود دارد.)
● نتایج گزینش در اکتبر ۲۰۲۲ اعلام خواهد شد.


بخش‌های رویداد:

rt Dubai Contemporary

تمامی گالری‌های فعال در سراسر جهان که در بازار اولیه نقش دارند و دو سال از تاسیس آن‌ها میگذرد، می توانند در این بخش ثبت‌نام کنند. در این بخش فضاهایی از ۲۵ تا ۸۰ متر مربع ارائه خواهد شد و معیار انتخاب نهایی، قدرت برنامه‌ی ارائه شده توسط گالری خواهد بود.


ART DUBAI MODERN

بخش مدرن آرت دبی یک بستر منحصر به فرد است که بر هنر مدرن خاورمیانه، آفریقا و آسیای جنوبی تمرکز دارد. کیوریتینگ این بخش بر عهده‌ی لورنزو جوستی و مونا مکوار خواهد بود. فضاهای مختص به این بخش مساحتی ۲۰ تا ۴۰ متر مربع خواهند داشت.
گالری‌ها در این بخش می‌توانند به ارائه‌ی یک نمایش انفرادی مختص به دوره‌ای خاص، گفتگوهای موضوعی یا نمایش آثار هنرمندانی که در دهه‌های ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۰ فعالیت داشته‌اند و مرور آثار آن‌ها می‌تواند نقشی کلیدی در چشم‌انداز هنری امروز داشته باشد، بپردازند.


BAWWABA

در بخش باوابا (به معنی دروازه در زبان عربی)، ۱۰ نمایش انفرادی را در فضایی به مساحت ۲۰ متر مربع ارائه می‌شود که بر نمایش آثاری که در سال گذشته خلق شده‌اند یا انحصارا برای این آرت‌فر طراحی شده‌اند تمرکز دارد.
این بخش توسط ویپاش نت پوریچان کیوریت می‌شود و هنرمندان مستقر و یا متمرکز بر پروژه‌هایی درباره‌ی آمریکای التین، خاورمیانه، ُ آفریقا و آسیای مرکزی و جنوبی خواهد بود.


ART DUBAI DIGITAL

دومین دوره‌ی بخش دیجیتال آرت دبی، امسال برگزار می‌شود و مجموعه‌ی گسترده‌ای از رشته‌های دیجیتال را دربرمی‌گیرد. این بخش با تمرکز بر ارائه‌ی تمامی شیوه‌های هنر دیجیتال و نگاه به نقطه‌ی تلقی هنر، طراحی، موسیقی، مد و جهانی‌سازی در جهت ارائه‌ی ادراکی از رسانه‌های جدید در فضاهایی به مساحت ۱۰ تا ۴۰ متر مربع ارائه خواهد شد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت آرت دبی مراجعه کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد