افتتاح موزه هنر مونولوگ در چین

افتتاح موزه هنر مونولوگ در چین

یکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱

موزه هنر مونولوگ به مردمی اختصاص دارد که می‌خواهند از سردرگمی‌های دنیوی رها شوند. 

این موزه توسط معماران گروه Sino-Ocean و به سفارش آزمایشگاه Wutopia در پارک SEATOPIA شهر کینگهوانگداو در چین طراحی و ساخته شده است. این موزه به جامعه‌ی نامحدودی از مردم که می‌خواهند از مسائل، مشکلات و دغدغه‌های دنیوی رها شوند، اختصاص خواهد داشت. این موزه در ژوئیه ۲۰۲۲ تکمیل شد و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند. 

موزه هنر مونولوگ در چین

موزه هنر مونولوگ یک فضای چند منظوره است که به افراد اجازه می‌دهد همزمان در فضاهای مختلف حضور داشته و در عین حال تنها باشند. سالن تئاتر، اتاق یوگا، استودیوی رقص، کافه‌تریابخش‌هایی از این موزه هستنند. مخاطبان از میان آب عبور می‌کنند تا به دیگر بخش‌های ساختمان این موزه گذر کنند و آثار هنری ببینند.

موزه هنر مونولوگ 

دلیل اینکه ژیائون ژانگ این موسسه را موزه هنر مونولوگ نامیده است، احتمالا جاه‌طلبی او برای ایجاد جزیره‌ای در وسط دریای شلوغی است که افراد می‌توانند در آن تنها و گوشه‌گیر باشند. بهشتی برای آدم‌های تنها در کنار دریایی نزدیک.

افتتاح موزه هنر مونولوگ در چین

موزه هنر مونولوگ چین

موزه هنر مونولوگ در چین

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: ArchDaily

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد