صبا میزبان «ششمین نشان عکس سال مطبوعات»

صبا میزبان «ششمین نشان عکس سال مطبوعات»

یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱

نمایش آثار برگزیده «ششمین نشان عکس سال مطبوعات ایران» به میزبانی موسسه فرهنگی هنری صبا -وابسته به فرهنگستان هنر- برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه از تاریخ جمعه، ۲۸ مرداد ماه در تالار ایران فرهنگستان هنر و نگارخانه خیال برگزار می‌شود که بزرگترین رویداد سالانه هنری مطبوعات کشور به شمار می‌رود. در این نمایشگاه ۳۴۷ عکاس در ۲۱۷۵ تک‌عکس و مجموعه عکس در بخش‌های خبری، مستند، اجتماعی و ورزشی به رقابت می‌پردازند. در این دوره بخش پروژه‌های بلند‌مدت به این رقابت افزود شده و همچنین ۲۶ اثر در بخش مولتی‌مدیای این رقابت حضور دارند. 

در دیگر بخش‌های این رویداد کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی پس از افتتاحیه و معرفی برگزیدگان نشان، نشست‌های تخصصی عکاسی مستند اجتماعی و داستان‌گویی بصری در سالن سینماتک موسسه صبا با حضور فعالان این حوزه برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه آثار برگزیده «ششمین نشان عکس سال مطبوعاتی ایران» تا ۶ شهریور ماه در موسسه فرهنگی هنری صبا میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: اینستاگرام موسسه فرهنگی هنری صبا

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد