ورود ان‌اف‌تی‌ها به اینستاگرام و فیس‌بوک

ورود ان‌اف‌تی‌ها به اینستاگرام و فیس‌بوک

یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۱

در این هفته متا، آزمایش ان‌اف‌تی را در اینستاگرام و فیس‌بوک آغاز می‌کند.

این شرکت روز دوشنبه اعلام کرد که این آزمایش با کاربران منتخب در آمریکا آغاز می‌شود. این کاربران می‌توانند کیف پول دیجیتال خود را به اینستاگرام و یا فیس‌بوک متصل کنند و ان‌اف‌تی‌های تایید شده‌ی خود را به اشتراک بگذارند. متا در در پست‌ها و بیانیه‌های مربوط به این آزمایش جدید از زبان ان‌اف‌تی استفاده نکرده و در عوض به «کلکسیون‌های دیحیتال» اشاره کرده است. 

تاکنون تنها اتریوم و پالیگان تنها بلاک‌چین‌هایی هستند که در این برنامه‌ها پشتیبانی می‌شوند اما در برنامه‌های بعدی متا قصد دارد سولانا و فلو را نیز در برنامه‌های خود پشتیبانی کند. کیف پول‌های متا‌ماسک، رینبو و تراست ولت نیز در این ویژگی قابل استفاده هستند و داپر، کوین‌بیس و فانتوم در آپدیت‌های بعدی عرضه خواهند شد.

ویژگی‌های کلکسیون دیجیتال متا ممکن است برای جذب جامعه‌ی مخاطب به پلتفرم‌های اصلی باشد؛ با این حال، این سوال پابرجاست که آیا پلتفرم‌های اصلی وب ۲ به سادگی ویژگی‌های درآمدزایی وب ۳ و فناوری بلاک‌چین را جذب می‌کنند و چشم‌انداز اینترنت غیرمتمرکز را از بین می‌برند؟

 

تنظیم خبر: الهه رمضانی مقدم

منبع: ARTnews

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد