گزارش تصویری نمایش‌ کلکسیونر معاصر در گالری آرتیبیشن

گزارش تصویری نمایش‌ کلکسیونر معاصر در گالری آرتیبیشن

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

عنوان: کلکسیونر معاصر

گالری: آرتیبیشن

نمایش گروهی

تاریخ برگزاری: ۱۱ تا ۲۳ شهریور ۱۴۰۱

ساعات بازدید: ۱۷ تا ۲۱

____

گالری آرتیبیشن در نمایش کلکسیونر معاصر به ارائه‌ی آثار هنرمندان معاصر پرداخته است. در این نمایش آثار امیرناصر اخلاقی‌فرد، فریدون آو، سروژ بارسقیان، ناصر بخشی، طاهر پورحیدری، عسل پیروی، محمد پیرایی، شیده تامی، ساوالان جماعتی، علی جهانگرد، شهلا حسینی، محمد خلیلی، سمیرا شاکری، سمیراعلیخان‌زاده، بیتا فیاضی، مقداد لرپور، رضا لواسانی و حمید هادی‌نژاد ارائه شده است. 

نمایش کلکسیونر معاصر

آرتیبیشن سعی دارد با ارائه نمایش‌هایی با عنوان «کلکسیونر» و عرضه‌ی آثار هنری که متضمن ارزش اقتصادی مطمئنی هستند، نیازهای نوین مجموعه‌داران را پوشش دهد. این رویداد از اردیبهشت سال ۱۳۹۷ آغاز شد و تاکنون ۱۱ دوره از این رویداد برگزار شده است. «کلکسیونر معاصر» دوازدهمین دوره‌ی این رویداد است که آثار ۱۸ هنرمند معاصر را ارائه می‌کند تا با یادآوری ارزش فرهنگی و اقتصادی مجموعه‌داری، مسیر این فعالیت را برای متقاضیان آثار هنری هموار کند.

نمایش گروهی کلکسونر معاصر در گالری آرتیبیشن

در این دوره آثار ارزنده‌ای جود دارد که هر کدام در نوع خود و با بیان شخصی هنرمند سعی در ارائه‌ی هنر معاصر ایران دارند. از آثار قابل توجه این دوره می‌توان به عکس‌های ناصر بخشی، نقاشی محمد خلیلی، نقاشی سمیرا علیخان‌زاده، مجسمه‌ای از بیتا فیاضی، نقاشی مقداد لرپور و اثر حجمی رضا لواسانی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۲۳ شهریور در گالری آرتیبیشن از این نمایش بازدید کنند. 

 

📝 الهه رمضانی مقدم

📷 گل‌سمن مهدیان

 

🔎 گزارش کامل این نمایش را در وبسایت گالری‌اینفو ببینید.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد