گالری آب انبار انتقال خود را به فیتزرویا لندن با تیم جدید و همکاری هنرمندان جدید اعلام کرد.

گالری آب انبار انتقال خود را به فیتزرویا لندن با تیم جدید و همکاری هنرمندان جدید اعلام کرد.

یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

فضای جدید گالری آب انبار در لندن

گالری آب انبار انتقال خود را به فیتزرویا لندن با تیم جدید و همکاری هنرمندان جدید اعلام کرد.
و با تکیه بر دستاوردهای خود، آینده خود را با تعهدی دوباره به آزمایش و فراگیری در نظر گرفته است.

این گالری در حالی که وارد مرحله جدیدی از حیات خود می شود، سالگرد یک دهه خود را جشن می گیرد. افتتاح فضای نمایشگاهی جدید آن در فیتزرویا لندن تنها یک نقطه عطف نیست، بلکه نقطه عزیمتی برای گالری است. 
نمایشگاه گروهی که به همین مناسبت در ماه سپتامبر افتتاح می‌شود، به سرپرستی کیوریتور بارتومئو ماری، از ما دعوت می‌کند تا در تمرینی متناقض شرکت کنیم - تمرینی که گذشته را با حال آشتی می‌دهد و در عین حال امکان افق‌ها و جهت‌های جدید را باز می‌کند.

ایده آب انبار به عنوان یک نهاد پرورش دهنده هنر معاصر در ایران در سال ۲۰۱۳ جرقه زده شد. ماموریت این بود که از آثار هنرمندان تثبیت شده و نوظهور به طور یکسان حمایت کند و در عین حال محدودیت های بیان هنری را از ایران و مهاجران آن جابجا کند. با نقل مکان آب انبار به مرکز فرهنگی پر جنب و جوش فیتزرویا لندن، آنها به دنبال گسترش بیشتر چشم انداز اصلی با تشویق گفتگو و تفاهم بین جوامع و دیدگاه های مختلف هستند. این فصل جدید بدون شک بر پایه کار مجدانه، حمایت صمیمانه و مشارکت سخاوتمندانه همه دست اندرکاران، به ویژه یاسمن متین فر، امین متین فر، ونسا واینیو و رضا قدسی بنا شده است.

ساختار جدید آب انبار نوید تزریق چشم اندازی پر جنب و جوش به جامعه هنری لندن را از طریق همکاری ها، نمایشگاه ها و رویدادهای معنادار می دهد. آرزوی آن است که با آشکار ساختن غنا و پیچیدگی هنر از طریق صداهای دور از وطن، شمولیت و شناخت بیشتر دیدگاه‌های به حاشیه رانده شده را تقویت کند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد