فراخوان ثبت نام فوتو لندن 2024

فراخوان ثبت نام فوتو لندن 2024

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۲

ثبت نام شروع شده است!

فوتو لندن یک رویداد هنری مهم است که برای نهمین بار در ماه مه 2024 برگزار خواهد شد و ترکیبی جذاب از عکاسی قدیمی و مدرن را با تاکید بر دیدگاه‌های هنری به نمایش می‌گذارد. هر سال Somerset House در لندن میزبان گردهمایی گالری هایی از سراسر جهان از جمله چین، ژاپن، مکزیک، جمهوری دومینیکن، نروژ، فنلاند و ایران (که امسال برای اولین بار در این نمایشگاه شرکت کرده بودند) است.

در این رویداد نمایشگاه‌ها، گفتگوها و کارگاه‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا این مدیوم را در تمام اشکال آن کشف کنند.از نکات برجسته این رویداد می‌شود به بخش اکتشافات (Discovery ) اشاره کرد که به طور ویژه برای گالری های نوظهور در نظر گرفته شده است، و همچنین نمایشگاه ویژه ای توسط مارتین پار، استاد عکاسی منصوب شده امسال. پار از آثار جدیدی رونمایی خواهد کرد و پروژه ای را ارائه خواهد کرد که 50 سال است در حال توسعه بوده است.

 

فوتو لندن واقع در قلب Strand لندن، بستری را برای عکاسان فراهم می کند تا آثار خود را به نمایش بگذارند و در معرض دید مخاطبان جهانی قرار بگیرند. این رویداد مجموعه‌ای از نمایشگاه‌ها، گفت‌وگوها و کارگاه‌های آموزشی را ارائه می‌دهد که به بازدیدکنندگان اکتشافی جامع از دنیای متنوع عکاسی ارائه می‌کند. چه یک حرفه ای باتجربه و یا یک صرفا به عکاسی علاقه داشته باشید، این رویداد فرصتی عالی برای غوطه ور شدن در هنر و اطلاع از آخرین ترندهای این صنعت ارائه می دهد.

 

هشتمین دوره ی این آرتفر عکس  با بیش از 125 غرفه دار، از بیش از 52 کشور، و با آثاری از عکاسی وینتج و ویدیوآرت تا هوش مصنوعی و نوآوارانه‌ترین آثار برگزار شد و اکنون برای نهمین بار قرار است متنوع‌ترین شیوه‌های عکاسی را در ابعاد بین‌المللی شامل شود. اکنون ثبت نام* کنید!

*ویژه‌ی گالری ها و ناشران

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد