«ذات تسلیم ناپذیر» لیلا پازوکی در گالری لیلا هلر

«ذات تسلیم ناپذیر» لیلا پازوکی در گالری لیلا هلر

یکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲

گالری لیلا هلر از ۳۰ شهریور تا ۱۹ آبان میزبان  نمایش انفرادی لیلا پازوکی، هنرمند برجسته ایرانی مستقر در برلین، به نام «ذات تسلیم ناپذیر: ادیسه زنانه از طریق ماده و روح» است. 

 

در این نمایش،  لیلا پازوکی از شما می‌خواهد به این فکر کنید که انسان‌ها، به‌ ویژه زنان، در مورد چیزهایی مانند اشیا، سنگ‌ها و مواد معدنی چه احساسی دارند. این نمایش باعث می شود به این فکر کنید که چگونه زنان به روشی متفاوت به چیزها عشق می‌ورزند و با آن‌ها پیوندی نزدیک برقرار می‌کنند و همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که عشق و احساساتی که مادران دارند به خوبی درک نمی‌شوند؛ از مادران، علیرغم نقش بسیار مهمی که در جامعه دارند،آن طور که باید قدردانی نمی‌شود.

 

هنر لیلا پازوکی نشان می‌دهد که چگونه زنان ارتباط ویژه‌ای با دنیای اطراف خود دارند، حتی اگر بحث مالکیت‌ در میان نباشد. این نمایش هنری از ما می‌پرسد که چگونه چیزها را، از جمله زنان و توانایی‌های ویژه آنها برای کمک کردن به جهان و بهتر کردن آن، در دنیای خود می‌بینیم. «ذات تسلیم ناپذیر» نشان می‌دهد که چگونه هنر می‌تواند ما را به تفکر و نگاه جدید به جهان وادار کند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد