نیوشا توکلیان جایزه اولین دوره گرنت عکاسی دلویت را دریافت کرد

نیوشا توکلیان جایزه اولین دوره گرنت عکاسی دلویت را دریافت کرد

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲

نیوشا توکلیان جایزه اولین دوره گرنت عکاسی دلویت را در بخش گزارش (repoting) دریافت کرد. توکلیان با مجموعه‌ی «و به من خندیدند» موفق به کسب این جایزه شد که بیانگر دید شخصی او نسبت به زادگاهش، ایران، از طریق عکس‌های پیش از این منتشرنشده‌‌ی او است که شرایط ایران را به تصویر می‌کشند.
توکلیان در این باره می‌گوید:«از زمانی که شروع به عکاسی کردم، شانزده سالگی‌ام، جامعه ایران به صورت متناوب به لبه پرتگاه رانده شده، پاره شده، شکسته شده و هنوز هم با وجود ناملایمات مجبور به حرکت رو به جلو است. اتفاقات زیادی افتاده‌اند که زندگی را شبیه به مسابقه‌ای همیشگی رو به آینده‌ای نامعلوم کرده‌اند، جایی که مفهوم «دیروز» به زودی در آن فراموش خواهد شد. اکنون در ۴۲ سالگی‌ام،من همچنان به فعالیت و زندگی در ایران ادامه خواهم داد تا شاهدی تصویری بر تاریخ این سرزمین باشم.»

هدف این مسابقه، حمایت از آثار هنری مرتبط با عکاسی و موضوع «ارتباطات» است و از هنرمندان خواسته می‌شود تا روایت و برداشت خود از مفاهیمی مانند ارتباطات حرفه‌ای، اقتصادی و زیست‌محیطی بین انسان‌ها را از طریق تصاویر روایت کنند.

علاوه بر این جایزه، آثار نیوشا توکلیان از ۲۷ آذر تا ۸ بهمن در «موزه‌ی فرهنگ‌ها»ی میلان، در ایتالیا، به نمایش گذاشته خواهند شد.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد