حضور هنرمندان ایرانی در نمایش «کلماتی بر آب» گالری هینترلند اتریش

حضور هنرمندان ایرانی در نمایش «کلماتی بر آب» گالری هینترلند اتریش

یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲

نمایش گروهی «کلماتی بر آب» دیدگاه‌های متفاوت هنری را نسبت به مقوله‌ی آب گرد هم می‌آورد و به نقش اساسی آن در در زندگی ما و مسائل سیاسی، زیست‌محیطی و اقتصادی اشاره می‌کند. این نمایش توسط امیرعلی قاسمی کیوریت شده است و تا تاریخ ۲۰ آبان در گالری هینترلند اتریش ادامه دارد.

عنصر آب هزاران احساس و استعاره را شامل می‌شود؛ می‌تواند مترادف با شعر، معنویت و منبعی برای درمان باشد و با این حال می‌تواند در بلایای طبیعی نیز چرخش مرگباری داشته باشد. در این زمان که چشم انداز جهانی در حال تغییر جهت از درگیری بر سر منابع انرژی به تنش‌های فزاینده بر سر آب است، این نمایشگاه به دنبال روشن کردن نقش محوری آب در محیط ویران‌شده‌ی ما است.

در این نمایش که بخشی از پروژه‌ی «محل تردید» (Room for Doubt) امیرعلی قاسمی‌ است، هنرمندانی ایرانی از جمله هنگامه حسینی، نوشین جعفری، الله‌یار نجفی، ژاله نساری، رویا نوری‌نژاد، بهار صمدی، مرتضی سورانی و مرضیه رشیدی حضور دارند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد