حضور پلتفرم آستین در نمایشگاه هفته‌ی دیزاین دبی ۲۰۲۳

حضور پلتفرم آستین در نمایشگاه هفته‌ی دیزاین دبی ۲۰۲۳

شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲

هفته دیزاین دبی (Dubai Design Week) یک نمایشگاه تجاری در خاورمیانه است که به طراحی‌های نوآورانه و باکیفیت اختصاص یافته است. این نمایشگاه از سال 2015 تحت مالکیت و مدیریت گروه طراحی دبی- شرکت سرمایه گذاری مشترک بین مرکز مالی بین‌المللی دبی و شرکت نمایشگاه‌های خاورمیانه فعالیت خود را آغاز کرد. هفته دیزاین دبی ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ آبان، در منطقه طراحی دبی(D3)، با گردهم آوردن بیش از ۵۰۰ شرکت کننده از حداقل ۴۰ کشور دنیا برگزار می‌شود.

این جشنواره با گرد هم آوردن طیف وسیعی از طراحان از سراسر جهان در رشته‌های مختلفی از جمله معماری، طراحی محصول، فضای داخلی و چند رسانه‌ای، که برای تبادل ایده و نشان دادن تاثیر مثبتی که می‌توانند از طریق طراحی ایجاد کنند، برگزار می‌شود. نکته‌ای که نمایشگاه امسال را در مقایسه با سال‌های گذشته متمایز می‌کند حضور آستین به عنوان اولین شرکت‌کننده‌ی ایرانی در این نمایشگاه است.

آستین امسال مجموعه آثار (Collection) با عنوان «یک‌جا نشین» را با همراهی طراحان منتخب بخش خانه و زندگی خود در هفته طراحی دبی به نمایش گذاشت. علی هنرور، بامداد رئیس‌نیا، مهسا خوش‌کشت و علیرضا رشیدی طراحانی هستند که آستین برای این نمایشگاه انتخاب کرد و آستین را در هفته دیزاین دبی ۲۰۲۳ همراهی می‌کنند. کالکشن "یک‌جا نشین" برآمده از فرهنگی است که ریشه در بهینه‌سازی منابع طبیعی دارد.  به عنوان مثال، زباله‌های تر (بازمانده غذا یا سبزیجات) برای تکامل تکنیک پاپیه ماشه (Papier-mâché) با کاغذ ترکیب شده‌اند. میل به گرایش های عشایری و آرزوی پایداری، برای ساخت اشیایی سبک، کاربردی و دوستدار محیط زیست به کار گرفته شده است.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد