حضور گالری سایه در آرتفر FIG بیلبائو اسپانیا ۲۰۲۳

حضور گالری سایه در آرتفر FIG بیلبائو اسپانیا ۲۰۲۳

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲

آرتفر FIG امسال از تاریخ ۲ تا ۵ آذر در شهر بیلیائوی اسپانیا برگزار شد و در این دوره‌ گالری سایه با آثاری از هنرمندان ایرانی برای دومین بار حضور پیدا کرد. این آرتفر در سال ۲۰۱۲ با هدف توسعه و تمرکز بر معرفی آثار هنری روی کاغذ آغاز به کار و امسال دوزادهمین دوره‌ی خود را برگزار کرد.  این فستیوال که رویدادی سالانه تبدیل شده است، به عنوان بستری برای حضور جهانی هنرمندان نوظهور و شناخته‌شده عمل می کند و از گالری‌ها، هنرمندان و مؤسسات بین‌المللی مرتبط با رسانه‌های چاپی میزبانی می‌کند.

در دوازدهمین دوره از FIG بیلبائو، گالری سایه آثاری از عبی بصیری، بابک بهارستانی، پارسوآ مهتاش، سارا رشیدی، کامیار مینوکده، سمیرا البرزکوه، مریم نقشینه، زهرا خادمی، محبوبه میرزایی، شیدا قلی‌پور و رکسانا عسکری را به نمایش گذاشت.

پروژه FIG Bilbao توسط ARTHAZI، که یک انجمن فرهنگی غیرانتفاعی برای ترویج هنر است سازماندهی شده است و هدف اصلی آن توسعه و ترویج هنر با ایجاد فضاهایی برای همکاری و تبادل فرهنگی است.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد