حضور گلناز فتحی در نمایش گروهی «ترنسوانگارد: رمز فری استایل» گالری اکتبر لندن

حضور گلناز فتحی در نمایش گروهی «ترنسوانگارد: رمز فری استایل» گالری اکتبر لندن

یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

نمایش گروهی «ترنسوانگارد: رمز فری استایل» در گالری اکتبر لندن از تاریخ ۲۸ دی تا ۱۱ اسفند برگزار خواهد شد. در این نمایش با توجه به ویژگی تعاملی و آزاد بودن موسیقی هیپ هاپ در بیان ایده‌ها و سبک‌ها، هر یک از آثار ویژگی‌های بصری مختص به هر هنرمند را ارائه می‌دهد تا به منحصر به فرد بودن شیوه‌ی کار او  نسبت به سایر همکارانش تاکید و هنر هر یک را رمزگشایی کند.

در این نمایش آثاری از گلناز فتحی، سوکاری داگلاس کمپ، الکسیس پسکینه، گوویندا ساه 'آزاد'، سوزان کرسلر، تیان وی، جوکهی کوون، الیزابت لالوشک و رومولد هازومه به نمایش گذاشته خواهند شد. سوکاری داگلاس کمپ مجسمه‌هایی فولادی می‌سازد که در عین بازیگوش بودن به دوران استعمار در نیجریه اشاره می‌کنند، هنر گلناز فتحی مانند رازی است که خطوط و لایه‌های فراوان آن را می‌پوشاند و الکسیس پسکینه از میخ‌هایی که روی تخته‌های چوبی زده شده‌اند برای گفتن داستان‌هایی در مورد تاریخ سیاه‌پوستان استفاده می‌کند.

تیان وی شرق و غرب را با هم ترکیب می‌کند و نقاشی‌های قدیمی الیزابت لالوشک و کتاب‌های تغییریافته جوخی کوان دوباره پیدا می‌شوند. این نمایش ترکیبی رنگارنگ از داستان‌ها و ایده‌ها است که بینندگان را به کشف هنر از راه‌هایی هیجان‌انگیز و غیرمنتظره دعوت می‌کند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد