«بیا صحبت کنیم» نیکزاد نجومی در گالری ادوک‌آرتسی لس آنجلس

«بیا صحبت کنیم» نیکزاد نجومی در گالری ادوک‌آرتسی لس آنجلس

یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲

گالری اَدوُک‌آرتسی  تا ۲۳ دی با نمایش «بیا صحبت کنیم» میزبان آثاری از نیکزاد نجومی خواهد بود. در این نمایش که از ۱۸ آذر آغاز شده است  ۱۲ نقاشی تاثیرگذار به نمایش گذاشته شده‌اند که ارتباط بین سیاست و قدرت را در طول پنج دهه بررسی می‌کنند. 

زمانی که نجومی به عنوان یک هنرمند در دهه ۱۹۷۰ شروع به کار کرد، در نقاشی‌هایش سبک‌های هنری مختلفی از نیویورک و ایران را با هم ترکیب کرد. او به جای استفاده از هنر انتزاعی، دوست داشت تصاویر واقعی را نقاشی کند و از بسیاری از هنرمندان غربی ایده گرفت. نقاشی های جدیدتر او، از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۳، صحنه‌هایی عجیب و رویایی را نشان می‌دهند که احساسات فناپذیری، طنز و ناشناخته بودن را با هم ترکیب می‌کنند. این آثار که «خواب خرد هیولا می آفریند» از فرانسیسکو گویا را یادآور می‌شوند، مانند پازل‌هایی هستند که نگاه کردن به آن‌ها باعث می‌شود به مسائل گوناگونی فکر و آن‌ها را احساس کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد