دومین دوره‌ی رویداد هنری «سی زیر سی»

دومین دوره‌ی رویداد هنری «سی زیر سی»

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲

موسسه فرهنگی هنری هنرخانه هشت‌چشمه کاشان، دومین دوره رویداد هنری “سی زیر سی، سی هنرمند زیر سی سال" را با هدف حمایت از هنرمندان جوان زیر سی‌سال ایرانی (ساکن داخل یا خارج از کشور) برگزار می‌کند. امسال حسین فرمانی (بنیان‌گذار بنیاد لوسی) و امیرحسین اعتماد (مدیر و موسس گالری اعتماد) آثار برگزیده را انتخاب می‌کنند.

موضوع آثار ارسالی آزاد است و تمامی مدیوم‌های هنری، شامل عکاسی، نقاشی، مجسمه، چیدمان، تصویرسازی، هنر اجرا، ویدیو آرت، خوشنویسی و…. را در بر می گیرد.

شرکت در رویداد رایگان بوده و از طریق ارسال تصویر آثار به ایمیل works@30X30.ir تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ امکان پذیر است.


ایمیلِ ارسالی می‌بایست حاوی مشخصاتِ هنرمند (نام و نام‌ خانوادگی، سالِ تولد، شهر و تلفن) و اطلاعاتِ اثر (اندازه‌ی کار، تکنیک و سالِ تولید) باشد.
هر هنرمند می‌تواند حداکثر تصویر ۲ اثر خود را ارسال کند. بدیهی‌ست که مالکیت آثار ارسالی باید در اختیار هنرمند بوده و نسخه اصلِ اثر نیز موجود باشد.
حجمِ فایل‌های ارسالی در تمامی رشته‌ها می‌بایست حداقل یک مگابایت و حداکثر ۶ مگابایت و در قالب jpg باشد. در صورت پذیرشِ اثر با هنرمند برای ارسالِ اصلِ اثر به دبیرخانه و هماهنگی‌های بعدی تماس گرفته‌خواهد شد.
اصل آثار تا مدت ۶ماه پس از نمایش در اختیار برگزارکننده خواهدبود تا در صورت امکان در شهرهای دیگر به نمایش گذاشته‌شود و پس از آن آثار به هنرمندان بازگردانده خواهدشد.
آثار برگزیده در تابستان ۱۴۰۳، به مدت ۳۰ روز، در فضای هنری هشت‌چشمه کاشان به نمایش گذاشته خواهد شد. به تمامی هنرمندانی که آثارشان پذیرفته شود، نفری سه میلیون تومان، جهتِ ارسالِ اثر و حضور هنرمند در کاشان  اهدا می‌شود.

حسن و حسین روشن‌بخت
مدیران رویداد سی‌سی

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد