نمایش «آسمان هفت دره» علا ابتکار در گالری دِ تِرد لاین دبی

نمایش «آسمان هفت دره» علا ابتکار در گالری دِ تِرد لاین دبی

سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

گالری د ترد لاین دبی تا ۸ تیر میزبان نمایش «آسمان هفت دره» علا ابتکار خواهد بود. «آسمان هفت دره» ابتکار، حاصل خلاقیت هنری او در ترکیب عکاسی Multiwavelength با ضربه‌قلم‌هایی یادآور حرکات ابرها و شامل آثاری است که پروازی حماسی و مقیاسی کهکشانی را یادآور می‌شوند. این نمایش از «منطق الطیر» عطار الهام گرفته است و داستان پرندگانی که در طی پرواز بر فراز هفت دره‌، هر کدام مسیر روحانی متفاوتی را تجربه می‌کنند را، دنبال می‌کند.

مشابه روایت عطار، این نمایش بینندگان را به یک اتاق با هفت درگاه دعوت می‌کند که هر کدام دیدگاهی منحصربه‌فرد از جهان ارائه می‌دهند. هر کدام از بوم‌ها در درست‌ترین نقطه از فضای گالری قرار گرفته‌اند و تصاویر خیره‌کننده‌ای از نور خورشید، ماه و ستاره‌ها را شامل می‌شوند که با حرکات قلمویی مشابه حرکات ابرها و باد، تکمیل می‌شوند. «آسمان هفت دره» بینندگان را به تفکر درباره مکان خود در جهان و قدرت اختیارشان دعوت می‌کند. 



 
در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد