اولین فراخوان نمایشگاه کافه نگاری کافه گالری ایرانشهر

اولین فراخوان نمایشگاه کافه نگاری کافه گالری ایرانشهر

سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

قهوه خانه و قهوه نوشی در ایران از دیرباز جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ و هنر ایرانی داشته است. قهوه خانه ها محلی برای گرد هم آمدن، ملاقات و گفتگو، تفریح و سرگرمی، نقالی، شاهنامه خوانی، مشاعره، موسیقی و دیگر برنامه های سرگرم کننده بود. هنرمندان خود آموخته زیادی در همین قهوه خانه ها نقاشی و نقالان از روی پرده ها نقالی می کردند. بعدها با ورود و گرایش به هنر غرب "کافه" ها ظهور کردند. کافه های امروزی گرچه با آن کافه های نو ظهور تفاوت های زیادی دارند ولی همچنان مکانی برای دیدارهای دوستانه، جلسات کاری، گپ و گفت های فرهنگی، امکان مطالعه، تجربه طعم های جدید و خلوت های شخصی و.... هستند و امکانات جدیدی مثل  نمایش ویدیو آرت، اجراهای هنری کوتاه، نمایش آثار تجسمی روی دیوارها دارند. نمایش مداوم آثار هنری در این مکان ها نه تنها هنر را از مکان های خاص مثل گالری ها و موزه ها به میان مردم می آورد بلکه دعوت به نگریستن را که نقش به سزایی در تغییر فرهنگ بصری جامعه دارد، رونق می بخشد. کافه گالری ایرانشهردر این راستا در نظر دارد نمایشگاهی با موضوع " کافه"  و تجربه کافه نشینی برگزار کند. 
علاقمندان می توانند تا 10 اثر خود را ( نقاشی، طراحی، عکس) ، تا تاریخ 19 بهمن ماه 1397 به آدرس ایمیل  info@iranshahrcafegallery.com بفرستند.

  • پس از انتخاب اولیه از روی تصاویر ارسالی، انتخاب نهایی از روی اصل آثار صورت می گیرد.
  • فرمت تصاویر ارسالی jpg باشد.
  • انتخاب از روی تصویر به منزله انتخاب نهایی نخواهد بود.
  •  لازم است تصاویر دارای مشخصات کامل( ابعاد، تکنیک، سال خلق) و برای سهولت در اطلاع رسانی، حتما شماره گذاری شده باشند.
  • هنرمند در انتخاب تکنیک و اسلوب آزاد است.

تاریخ برگزاری نمایشگاه کافه نگاری اسفند97 خواهد بود. 
آدرس: خیابان کریمخان، پارک هنرمندان، طبقه فوقانی تماشاخانه ایرانشهر، کافه گالری ایرانشهر
88349365
 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد