فراخوان اولین اکسپو هنر هرمز

فراخوان اولین اکسپو هنر هرمز

شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

فراخوان اولین اکسپو هنر هرمز ‌‌‎

بر اساس مقررات برگزاری اولین آرت اکسپوی هرمز ‌‌‎هنرمندان جهت شرکت در این اکسپو می‌توانند با در نظر گرفتن شرایط و قواعد آثار خود را تا تاریخ ١٨ فروردین ماه ٩٨ به آدرس الکترونیکى ArtexpoHormuz@gmail.com ‌‌‎ ارسال کنند.

 اکسپو هنر هرمز در سه شاخه ى ( عکاسى " بدون محدودیت ژانر و نوع دوربین "، نقاشى و طراحى ) و در سه بخش موضوعى آزاد، هرمز و هرمزگان اثر مى پذیرد . ‌‏

  •  متقاضیان باید فایل  بیوگرافی فارسی و لاتین خود را درحداکثر  ١٥٠ کلمه، عنوان فارسی و لاتین اثر، ابعاد و تاریخ تولید یا ثبت اثر را برای اکسپو ارسال نمایند .
  • هنرمندان مى بایست آثارى که از سال ٩٥ به بعد تولید یا ثبت کرده اند براى انتخاب به اکسپو ارسال نمایند . ‌‌‎
  •  جهت اطلاع هنرمندان عکاس؛ بزرگترین ضلع فایل ها نباید بیشتر از ۱۸ سانتیمتر باشد . همچنین رزولوشن ۳۰۰ دی‌پی‌آی و فرمت JPEG یا TIFF و مد رنگی CMYK از دیگر مشخصات عکس های ارسالی است .
  • متقاضیان شرکت در اکسپو مجاز به ارسال اثر در چند شاخه نیستند . 
  •  هیات انتخاب آثار از پنج اثر ارسالی توسط هنرمند، یک تا سه اثر را جهت نمایش و فروش در اکسپو انتخاب می کند.
  • چاپ و ارسال اثر پس از انتخاب اثر بر عهده ى هنرمند است . ‌‌‎قیمت گذاری آثار جهت فروش در اکسپو بر عهده شوراى برگزارى و با هماهنگی هنرمند است. ‌‌‎
  • آثار ارسالی جهت شرکت در نمایشگاه محدودیت سایز ندارند، اما فرم یا قاب اثر منتخب باید متناسب و قابل ارائه باشد. ‌‌‎آثار پذیرفته شده در اولین آرت اکسپوی هرمز از  ۱ اردیبهشت تا ۲۰ اردیبهشت ماه ١٣٩٨ در بناى تاریخى مدرسه ى اچ ( جرى پولاک ) به نمایش در می آید .
  • چگونگى ارسال و تحویل فیزیکى آثار در اطلاعیه هاى بعدى اعلام خواهد شد .

اعضای هیات انتخاب آثار  اولین آرت اکسپو هرمز را حسین ماهر،فیروزه اطهاری آغداشلو، اریک لافورگ،حسن بردال و شاهد صفاری تشکیل می دهند.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد