گزارش تصویری نمایشگاه «تاویل» در گالری زیرزمین دستان

گزارش تصویری نمایشگاه «تاویل» در گالری زیرزمین دستان

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۸

نمایشگاه تاویل با نمایش آثار علی بهشتی 

در گالری زیرزمین دستان

۲۰ اردیبهشت - ۳ خرداد ۱۳۹۸ 

مجموعه آثار علی بهشتی با نام «تأویل» در زیرزمین دستان جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به نمایش درآمد و این نمایشگاه تا ۳ خرداد ۱۳۹۸ ادامه خواهد داشت.

علی بهشتی، سال ۱۳۶۷ در قم متولد شد و فارغ‌التحصیل گرافیک و نقاشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. تمرکز وی خصوصا در سال‌های اخیر به تجربه با مواد و متریال‌های جدید معطوف شده است. تجربه‌های علی بهشتی معمولا آمیزه‌ای از استفاده از روش‌های متعارف و غیرمتعارف‌اند؛  استفاده از پودر گرافیت، جوهر و مداد و ترکیب آنها با تکنیک‌های نامعمول‌تر همچون ترانسفر چاپ جوهر‌افشان با تینر مثالی از تجربیاتی‌ است که او در آثار اخیرش، به نمایش گذاشته است. نمایشگاه از مجموعه‌ای از آثار طراحی و نقاشی و یک چیدمان تشکیل شده است. رنگ سیاه در آثار به وفور استفاده و  آثار نقاشی و طراحی دو بعدی، بسط داده شده‌اند و سه بعدی می‌نمایند. تکنیک آثار و همچنین آنچه که در آثار نمایش داده شده است تاویل هنرمند را از هستی و دنیای اطرافش به تصویر می کشد.

برای مشاهده آثار این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد