گزارش تصویری نمایشگاه «بیم و امید» در گالری اُ

گزارش تصویری نمایشگاه «بیم و امید» در گالری اُ

پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

نمایشگاه بیم و امید با نمایش آثار سمیرا کربلایی

در گالری اَ

۲۰ اردیبهشت - ۱ خرداد ۱۳۹۸

جمعه ۲۰ اردبیهشت‌ماه، گالری اُ میزبان نمایشگاه آثار اخیر سمیرا کربلایی با نام «بیم و امید» بود؛ این نمایشگاه تا چهارشنبه یک خرداد ماه دایر است. سمیرا کربلایی، متولد ۱۳۵۸ در تهران است که در نمایشگاه‌های متعدد انفرادی و گروهی در تهران شرکت داشته است. 
آثار این هنرمند اکثرا شامل نقاشی‌هایی است که در آنها رنگی به جز سیاه، سفید و خاکستری استفاده نشده است. فیگور‌های نقاشی‌های این هنرمند اکثرا حالتی از سکون را القا می‌کنند و به ندرت فیگور در حال تحرکی در آثار دیده می‌شود. فیگور‌ها بنظر روی هم انباشته شده‌اند و مجبور شده‌اند بهم بچسبند تا فضای کمتری اشغال کنند. تقسیم‌بندی‌های خاص در ترکیب‌بندی و همچنین تقسیم کردن عناصر بصری در پلان‌های مختلف از ویژگی‌های شاخص آثار این هنرمند به حساب می‌آیند. مسئله مهم کنونی سمیرا کربلایی فهم «زبان تصویر» است که می‌توان نشانه‌های آن را در آثار این هنرمند دنبال کرد.
 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد