گزارش تصویری نمایشگاه جواد مدرسی در گالری اثر

گزارش تصویری نمایشگاه جواد مدرسی در گالری اثر

سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

نمایشگاه ناسازه ۲ با نمایش آثار جواد مدرسی

در گالری اثر 

۲۷ اردیبهشت - ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، گالری اثر میزبان «ناسازه۲» نمایشگاه آثار جواد مدرسی بود. این نمایشگاه تا ۳۱ خرداد ۹۸ ادامه خواهد داشت.

جواد مدرسی، متولد سال ۱۳۵۷ در مشهد، فارغ التحصیل رشته نقاشی در دانشگاه شاهد است. او همچنان در زادگاهش مشغول به کار و زندگی است و تا کنون در ۱۲ نمایشگاه انفرادی در ایران و چندین نمایشگاه گروهی در اروپا شرکت کرده است.

 شروع ناسازه‌ها به یک دهه پیش برمی‌گردد، زمانی که مدرسی، پس از نمایش ناسازه ۱، به نقاشی از ابنیه تاریخی و آبستره‌ای، ملهم از طبیعت و با بهره‌گیری از متریال‌ها و تکنیک‌های نوآورانه، پرداخت. ولی پس از گذار از این دوره کاری، دوباره به استفاده از رنگ روغن روی می‌آورد. «ناسازه ۲»، مجموعه نقاشی‌هایی است که تخت‌ترین زاویه ساختمان‌ها درآنها تصویر شده است. رنگ‌های استفاده شده در این مجموعه، عموما، رنگ‌های‌سرد و طیف وسیعی از رنگ‌های خاکستری را در بر می‌گیرد. در آثار عموما پنجره‌هایی نشان داده شده‌اند که در پشت ساختمان‌ها پس زمینه‌ای از آسمانی گرفته دیده می‌شود و به نحوی حس ناخواندگی همیشگی که انسان در محیط پست مدرن دارد را نشان می‌دهد. با اینکه آپارتمان‌ها محل زندگی انسان‌ها هستند، هیچ انسانی در این آثار دیده نمی‌شود، سکوت و حسی از تنهایی، از اولین حس‌هایی است که این آثار به ما منتقل می‌کنند ولی با دقتی بیشتر وقتی نور‌های پنجره‌ها و پرده‌های کنارزده و بسته شده را می‌بینیم، نیازی نیست که به دنبال انسانی بگردیم تا حس جریان داشتن زندگی را به ما القا کند؛ بلکه اثری که آدمی روی اشیاء و محیط اطرافش می‌گذارد است که به ما یادآوری می‌کند زندگی چه شیرین و چه تلخ، همیشه در جریان است.

برای مشاهده آثار این نمایشگاه اینجا کلیک کنید.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد