گزارش تصویری نمایشگاه بابک کبود در گالری طراحان آزاد

گزارش تصویری نمایشگاه بابک کبود در گالری طراحان آزاد

سه شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

جمعه ۲۷ اردیبهشت ماه ۹۸، گالری طراحان آزاد میزبان «گرد قبران» آثار نقاشی بابک کبود بود. این نمایشگاه تا ۷ خرداد دایر است.

بابک کبود، نقاش و مجسمه‌ساز، متولد ۱۳۶۷ در تبریز، فارغ‌التحصیل رشته نقاشی و عضو پیوسته انجمن نقاشان ایران است. از نمایشگاه‌های انفرادی وی می‌توان به نمایش آثار او در گالری‌های: الهه، سین، لاله و  شیرین اشاره کرد. همچنین کبود در نمایشگاه‌های گروهی‌ای از قبیل «حضور ذهن» گالری هان شیراز، «پلاسکو» در گالری خط سفید و «گذار از گدازه» در گالری بن شرکت کرده است.

«گرد قبران» مجموعه آثار نقاشی بابک کبود، عموما آثاری انتزاعی‌ را در برمی‌گیرد که خطوط مورب طلایی و کرم رنگ تکرار شونده، اولین عناصر بصری‌ای هستند که باعث جلب توجه می‌شوند. این خطوط که در پلان اول قرار گرفته‌اند این حس را القا می‌کنند که فضای پشتشان را زندانی کرده‌اند یا بلعکس، این ما هستیم که در فضای خودمان زندانی شده‌ایم و اجازه ورود به پلان‌های بعدی و طبعا دنیای نقاشی‌های بابک کبود را نداریم. پلان‌های عقب‌تر، وابسته به هر اثر، گاهی از ما و خطوط تکرار شونده پلان اول فاصله دارند و حتی در دوردست‌ها قرار گرفته‌اند و گاهی دقیقا پشت این خطوط، چسبیده به آنها، طوری که همانند صفحه‌ای تخت نمایان می‌شوند. پلان و یا پلان‌های پشتی، گاهی منظره‌ای پر درخت در جایی دور بنظر می‌‌رسند و گاهی انتزاع خالص، مملو از تعدد رنگ‌ها و لکه‌ها.

نمایشگاه گرد قبران با نمایش آثار بابک کبود 

در گالری طراحان آزاد 

۲۷ اردیبهشت - ۷ خرداد ۱۳۹۸

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد