گزارش تصویری نمایشگاه نجمه کزازی در تالار این/جا

گزارش تصویری نمایشگاه نجمه کزازی در تالار این/جا

پنجشنبه ۲ خرداد ۱۳۹۸

نمایشگاه پیش‌‌بینی پاییز با نمایش آثار نجمه کزازی

در تالار این/جا

۲۷ اردیبهشت - ۱۰ خرداد ۱۳۹۸

 نجمه کزازی، نقاش و هنرمند، متولد ۱۳۶۴ در کرمانشاه، فارغ‌التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه سوره است. وی تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و انفرادی متعددی شرکت کرده است. از جمله این نمایشگاه‌ها، می‌توان به نمایشگاهی گروهی، با نام «بحران هویت»، طبقات هنری آوا، نمایشگاه گروهی «دفتر طراحی» در نگارخانه چهارده و نمایشگاه انفرادی وی با نام پیش‌بینی پاییز در فضای هنری پرسوک در شهر شیراز اشاره کرد.

حالا نجمه کزازی نمایشگاه «پیش‌بینی پاییز» را به «این/جا» آورده است. آثار عموما در طبیعت و فضای طبیعی شکل گرفته‌اند و توجهی که به طبیعت جلب نشده تا برروی استحاله فیگور‌ها در طبیعت تمرکز کند. فیگور‌های کاملا واضح در آثار نجمه کزازی به ندرت دیده می‌شوند. آثار جنبه‌ای عکس‌گونه دارند و اینطور به‌نظر می‌آید که برای عکاس ژست گرفته‌اند؛ درحالی که حالت خود را حفظ می‌کنند، دانسته یا ندانسته در دل طبیعت محو می شوند. سلطه طبیعت به طور باورنکردنی‌ای توجه‌ها را به سمت خودش می‌کشد. در حالی که فیگور‌ها در برابر عظمت و بزرگی طبیعت ناچیز می‌نمایند. در آثار، هیچ‌کس به این توجه نمی‌کند که خودش یا اطرافیانش چگونه مغلوب قدرت طبیعت می‌شوند. از جهتی دیگر نیز آثار می‌توانند پیام‌آور زایندگی باشند شاید فیگور‌ها محو نمی‌شوند بلکه در حال آشکار شدن هستند، شاید این توضیح دهنده علت سرخوشی آن‌ها در برابر چشمان بیننده که مانند دوربین عکاسی ثابت به آنها خیره شده است، باشد.

«پیش‌بینی پاییز» نمایشگاه آثار نقاشی نجمه کزازی، جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تالار این‌/جا آغاز شد. این نمایشگاه تا ۱۰ خردادماه ادامه خواهد داشت.

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد