گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «فیگوراتیو» در گالری خانه هنرمندان ایران

گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «فیگوراتیو» در گالری خانه هنرمندان ایران

چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

نمایشگاه فیگوراتیو با نمایش آثار هنرمندان جوان

در گالری خانه هنرمندان

۲۷ اردیبهشت - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

«فیگوراتیو» در واقع موضوع نمایشگاهی است که در قالب سلسله رویداد‌های مهمانی هنر در خانه هنرمندان برگزار می‌شود. هر ۱۲۰ هنرمندی که در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، جوان و متولد دهه‌های ۶۰ و ۷۰ هستند؛ بعضا در جامعه تجسمی نامدار ولی در دید مخاطبان ناشناس‌اند. بنابراین این نمایشگاه می‌تواند بهانه‌ای برای دیده شدن این هنرمندان جوان و محلی برای تبادل و مواجهه با تکنیک‌های نوآورانه در موضوع طراحی فیگوراتیو با نگاهی مدرن باشد. برگزاری هفتمین رویداد «مهمانی هنر» با تلاش و ممارست چند ماهه معاونت فرهنگی هنری خانه هنرمندان و همکاری گالری طراحان آزاد، گالری آ، گالری ایرانشهر، گالری ماه و جشنواره دانشجویی ژکال میسر شده است . این رویداد، در کنار نمایش آثار، کارگاه‌ها و نشست‌های تخصصی‌ گوناگونی دربردارد، تا علاقه‌مندان با تکنیک‌ها و ابزارکار هنرمندان فعال در این زمینه هنری بیشتر آشنا شوند.

«فیگوراتیو»، نمایشگاه گروهی طراحی، موضوع هفتمین دوره «مهمانی هنر» است که جمعه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. این نمایشگاه تا ۲۱ خرداد ۹۸ دایر است.

 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد