گزارش تصویری نمایشگاه ناهید آرین در گالری اعتماد نگارستان

گزارش تصویری نمایشگاه ناهید آرین در گالری اعتماد نگارستان

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

جمعه، ۱۰ خرداد ۹۸، عجایب‌المخلوقات ناهید آرین، به گالری اعتماد نگارستان آمدند. این نمایشگاه تا ۲۸ خرداد دایر است. عجایب المخلوقات، مجموعه‌ای از مجسمه‌های حاضرآماده است که در واقع از جستجو‌های ده ساله‌ ناهید آرین در جمعه بازار‌های سراسر دنیا، بدست آمده‌اند. بیشتر وسایل استفاده شده در این مجموعه مجسمه، ابزار و ادوات کشاورزی‌اند که سال‌ها بی‌استفاده مانده بودند و ناهید آرین با جمع‌آوری آنها قصد داشته به این وسایل زندگی دوباره‌ای ببخشد. 
آثار این نمایشگاه عموما فیگوراتیو‌ و گروه گروه با یکدیگر در ارتباط‌اند؛ بنابراین می‌توان گفت که آثار از مجموعه‌‌ای از چیدمان‌های کوچک و بزرگ هر یک جزئی از یک کل والاتر را شامل می‌شوند. ویژگی دیگر این آثار این است که هر کدام از آن‌ها کاراکتر خاص خودشان را دارند، همین موضوع باعث می‌شود، در ذهن مخاطبان برای هرکدام از این مجسمه‌ها داستانی شکل بگیرد و این ویژگی با رنگ‌های استفاده شده در این آثار که بیشتر از رنگ‌های شاد تشکیل شده‌اند و به آثار فضایی فانتزی داده‌اند، همخوانی دارد.
 

نمایشگاه عجایب المخلوقات با نمایش آثار ناهید آرین

در گالری اعتماد نگارستان

۱۰ خرداد - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ 

 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد