گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «ده/بیست/سی» در گالری طراحان آزاد

گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «ده/بیست/سی» در گالری طراحان آزاد

دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸

حال و هوای هنر مدرن ایرانی با جدیدترین نمایشگاه گالری طراحان آزاد، به نام «ده / بیست / سی» تازه شد. این نمایشگاه شامل ۱۸۰ اثر متعلق به ۵۰ هنرمند و البته استاد هنر، متولد دهه‌های ده، بیست وسی شمسی می‌شود. نمایشگاه با وجود این آثار ارزشمند آویخته شده، همگی پهلو به پهلوی یکدیگر، همانند موزه‌ای از هنر مدرن ایران می‌نماید و برای بینندگان و دنبال‌کنندگان هنر‌های تجسمی، فرصتی برای مطالعه بصری این آثار ارزشمند به شمار می‌آید. 
آثار اکثرا نقاشی و مجسمه هستند و تنوع شاخصه مهم نمایشگاه به حساب می‌آید، چه از نظر تکنیکی و چه از نظر موضوع؛  آثاری با مناظر طبیعی، پرتره، طبیعت بی‌جان تا گاه صحنه‌هایی روایی  و گاه‌ هم انتزاع محض. نکته جالب توجه این نمایشگاه این است که هنرمندان مدرن هیچگاه خود را محدود نکرده و از تکنیک‌های مختلفی بهره می‌برند، هر چند که هرکدام از این آثار به تنهایی تامل زیادی را می‌طلبند و گردآمدن هریک در کنار دیگری، باعث می‌شود مخاطبان دید ژرف‌تری به مدرنیته ایرانی پیدا کند. 
ده / بیست / سی نمایشگاهی از آثار مدرن ایرانی، جمعه ۱۰ خرداد ماه گشایش یافت و تا ۲۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه گروهی ده / بیست / سی با نمایش آثار جمعی از هنرمندان پیشکسوت ایران

در گالری طراحان آزاد

۱۰ خرداد - ۲۱ خرداد ۱۳۹۸

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد