گزارش تصویری نمایشگاه منیژه حجازی در پروژه‌های آران

گزارش تصویری نمایشگاه منیژه حجازی در پروژه‌های آران

چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸

«خرده روایت‌ها» نمایشگاه آثار منیژه حجازی در گالری پروژه‌های آران، جمعه ۲۴ خرداد‌ماه افتتاح شد و تا ۱۰ تیر ادامه خواهد داشت.

منیژه حجازی متولد ۱۳۶۲، دانش‌آموخته رشته گرافیک در دانشگاه هنر نیشابور است. او نمایشگاه‌های متعددی در کشور‌هایی همچون چین، ایتالیا، اکراین و ترکیه داشته است و از فعالیت‌های وی در داخل ایران می‌توان ازگالری فرزاد و گالری آرتین در مشهد و گالری هپتا در تهران نامبرد.

«خرده روایت‌ها» عموما آثاری فیگوراتیو را تشکیل می‌دهند که صحنه‌هایی عکس‌گونه در آنها به نمایش در آمده است. این آثار که صحنه‌هایی خانوادگی را می‌نمایند، اینطور بنظر می‌آیند که بازگشتی رو به عقب به خاطرات گذشته و تجربه دوباره آن‌ها است. آثار دست اندازی کرده خاطراتی از گذشته‌های دور را به تصویر می‌کشند گاهی محو‌ اند مانند خاطراتی که سعی می‌کنیم آنها را به یادبیاوریم ولی در عین حال زمان زیادی از آنها گذشته است و زمان می‌خواهند تا به طور کامل در ذهن ما نقش ببندند. همچنین در نقاشی‌های منیژه حجازی، استفاده از تکه‌ها چوب نقش بسیار مهمی دارد؛ هم از این نظر که باعث شده آثار از دوبعد خارج شدند و سه بعدی و البته دقیق‌تر نقش برجسته شده‌اند و همینطور از این نظر که چوب که خود می‌تواند نمادی از خاطرات باشد.

خرده روایت‌ها با نمایش آثار منیژه حجازی 

در پروژه‌های آران 

۲۴ خرداد - ۱۰ تیر ۱۳۹۸

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد