گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «سه جایگاه» در گالری اُ

گزارش تصویری نمایشگاه گروهی «سه جایگاه» در گالری اُ

جمعه ۳۱ خرداد ۱۳۹۸

«۳ جایگاه» نمایشگاه گروهی با کیوریتوری علی نصیر جمعه ۲۴ خرداد ماه در گالری اُ افتتاح شد و تا ۵ تیر ۹۸ ادامه خواهد داشت. سه هنرمند در این نمایشگاه شرکت‌داده شده‌اند؛

 هنرمند اول، مریم امینی یا می‌می امینی است؛ متولد ۱۳۵۶ در اصفهان، عمده آثار او از آبستره‌اند درحالی که آثار فیگوراتیو درخشانی هم در کارنامه‌ او موجود است. این هنرمند فعال، همکاری‌های متعددی با گالری‌های داخلی همچون دستان، آران و ماه داشته و همچنین در نمایشگاه‌هایی نیز در کشور‌های آمریکا، بیروت، ایتالیا، سوئد و … داشته است.

هنرمند دوم، یوشا بشیر است، هنرمند جوان، متولد ۱۳۶۸ در مانیل فیلیپین، و فعال در حوزه‌های مختلف تجسمی از جمله نقاشی و مجسمه با فعالیت‌های چشمگیری در فضاهای داخلی و بین‌المللی است که تنوع شگفت‌انگیزی از نظر متریال، مدیوم و حتی موضوع و سبک قابل مشاهده‌است.

و سومین هنرمند، هدی کاشیها است؛ متولد ۱۳۶۵ در تهران، آثار او نیز عموما آبستره هستند و از فعالیت‌های وی در عرصه هنری می‌توان از همکاری‌هایش با گالری‌هایی همچون اعتماد و هما و نمایشگاه‌هایش در کشور‌های آمریکا، فرانسه و… نامبرد.

آثار به نمایش گذاشته شده درواقع بیانی هستند با برخورد نسل جوان با پراکندگی‌ای که پس از انقلاب در هنر‌های تجسمی پدید آمد. آن شک و تردیدی که تجربه کردند و جریان‌های بسیار سختی که پس از آن زمان بوجود آمد. با این‌حال جوانان با استفاده از رسانه‌های جهانی و مدیوم‌های جدید، با هنرجهان همگون شده و آثاری منحصر بفرد پدید آورده‌اند؛ این نمایشگاه در واقع حاصل همه این درگیری‌ها و نامعلوم بودن‌های جریانات پس از انقلاب است. آثار این نمایشگاه با این که از هنرمندان مختلفی هستند ولی می‌توان آن‌ها را کلی واحد دید. عموما انتزاعی و با رنگ‌های درخشان هستند، معجزه رنگ‌ها در فضای گالری جاریست و همچنین مهارت هنرمندان جوان چشم‌ها را مجذوب خودشان می‌کنند.

۳ جایگاه با نمایش آثار مریم امینی، یوشا بشیر و هدی کاشیها 

در گالری اُ

۲۴ خرداد - ۵ تیر ۱۳۹۸ 

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد