فراخوان پروژه درون/بیرون

فراخوان پروژه درون/بیرون

چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

گالری آریا قصد دارد با کیوریتوری آناهیتا عناصری، پروژه‌ی اینستالیشن درون/ بیرون را برگزار نماید.
درون/ بیرون پروژه‌ای‌ است ویژه‌ی روزهایی که به هر دلیل، از جمله جهانگیر شدن ویروس کرونا، امکان حضور فیزیکی در فضایی خارج از خانه را نداریم و تنها از راه فضای مجازی با جهان بیرون در ارتباط هستیم‌. در این موقعیت، به اجبار، پنجره‌ای از لپ تاپ، تلفن همراه یا هر وسیله ممکن دیگر می‌سازیم تا ارتباطمان با دنیای بیرون را حفظ کنیم.
پنجره‌ی وسایل ارتباط جمعی، دریچه‌ای است به بیرون. اگر کمی از این پنجره فاصله بگیریم و فضای اطراف را در قاب تصویر قرار دهیم، چه می‌بینیم؟ میز کار، دفتر یادداشت، عکس آن‌ها که دوستشان داریم، لیوان نوشیدنی، ظرفی خوراک، وسایل و رابط‌های الکترونیک و.... این معبد شخصی، جایی برای رهایی از وضعیتی است که در آن محدود شده ایم.
ما در این پروژه، محراب و معبد شخصی الکترونیک - رسانه‌ای خود را، به فضای گالری می‌آوریم تا با چیدمان در این فضا، آن تجربه‌ی جست‌وجو برای رهایی را با مخاطب به اشتراک بگذاریم.
در مرحله‌ی اول، پروژه‌ها در قالب عکس و فیلم ارائه می‌شوند و در مرحله‌ی دوم، نمونه‌های برگزیده به صورت چیدمان در فضای گالری جا گرفته و اجرا می‌شوند. در پروژه‌هایی که بعد مسافت یا وجود مرزهای بازدارنده مانع از حضور فیزیکی هنرمند در فضای گالری بشود، از مدیاهای واسطه‌ای برای ایجاد چیدمان هر چه نزدیک‌تر به اثر هنرمند کمک گرفته می‌شود.

مرحله اول:

هنرمندان تصاویر چیدمان خود را با مشخصات زیر می‌توانند به آدرس ایمیل درج شده ارسال کنند:

- فرمت JPEG، اندازه ضلع بزرگتر ۲۰۰۰ پیکسل

- فایل استیتمنت با فرمت PDF

- شماره تماس هنرمند

مرحله دوم:

از هنرمندان برگزیده در‌خواست می‌شود تا چیدمان خود را در فضای گالری اجرا کنند.

راه‌های ارتباطی:

ایمیل:

insideoutproject2020@gmail.com

تلگرام:
Ariaartgallery

در حال بارگذاری تصاویر loading
جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد