نخستین حراج آنلاین هنر معاصر ساتبیز

نخستین حراج آنلاین هنر معاصر ساتبیز

دوشنبه ۹ تیر ۱۳۹۹

نخستین حراج آنلاین هنر معاصر ساتبیز فردا به صورت پخش زنده و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. ساتبیز حراج بعدی خود را در تاریخ سه‌شنبه ۱۰ تیر به‌صورت آنلاین برگزار خواهد کرد. این حراج با ارائه‌ی آثار برجسته از هنرمندانی شاخص چون فرانسیس بیکن، روی لیختنشتاین، پابلو پیکاسو، ویلفردو لام، ژان میشل باسکیا و... برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند در تمام فرآیند فروش این حراج  حضور مجازی داشته باشند.


این تجربه‌ی تازه که محصول همفکری در تیم ویدیو و تکنولوژی خانه‌ی حراج ساتبیز است نشان از پیوند حراج آثار هنری با آخرین تکنولوژی‌ها دارد. طی این دوره از حراج علاوه‌ بر تور مجازی نمایشگاه آثار که هم اکنون در سایت ساتبیز در دسترس است، مجموعه‌ی کاملی از عکس‌ها و ویدئوهای مربوط به هر اثر با جزئیات کامل در کاتالوگ‌های آنلاین برای مجموعه‌داران تهیه شده است تا امکان شناخت و درک عمیق آثار را مهیا کند.


همچنین امکان اعلام قیمت پیشنهادی به آسانی به‌صورت آنلاین و یا تماس با متخصصان ساتبیز در سراسر جهان فراهم شده است. حراج در شهر لندن و در ارتباط زنده و مستقیم با نمایندگان ساتبیز در نیویورک و هنگ‌کنگ انجام خواهد شد. علاقه‌مندان به مشاهده‌ی حراج می‌توانند روز سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۳ صبح به وقت تهران به سایت ساتبیز مراجعه نمایند.

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد