جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

یکشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۹

بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران

با حکم هادی مظفری، دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری، بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان انتخاب شدند.

به گزارش واحد ارتباطات و رسانه اداره کل هنرهای تجسمی؛ هادی مظفری مدیر کل هنرهای تجسمی طی احکام جداگانه ای اعضای این شورا، دبیر جشنواره، دبیر اجرایی و مدیر هنری بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان را منصوب نمود.

طی این حکم مظفری با اشاره به تخصص و درایت و دانایی و اشراف به موضوع هنر و جوانان، الهه پنجه باشی، نرگس حریریان، سید امیر سقراطی و جمال عرب زاده به سمت اعضای شورای سیاستگذاری بیست و هفتمین جشنواره جوانان منصوب کرد.

رضوان صادق زاده دبیر بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، عبدالرحیم سیاهکارزاده دبیر اجرایی و فرهاد فزونی به سمت مدیر هنری این جشنواره معرفی شدند.

گفتنی است، بیست و هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان به منظور گسترش و پیشبرد سطح هنری هنرمندان جوان و ارتقاء توان تخصصی آنها، با هدف شناسایی و معرفی جوانان هنرمند کشور، با حضور استادان برجسته دانشگاه و هنرمندان برگزیده تجسمی از تاریخ ۲۳ تا ۲۸ شهریور، در تهران برگزار خواهد شد.

‏www.yafestival.ir

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد