تیر آرت فر آنلاین از ۶ تا ۱۷ مرداد

تیر آرت فر آنلاین از ۶ تا ۱۷ مرداد

سه شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۹

با شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در سراسر جهان تیر آرت نیز چون دیگر آرت‌فرهای جهان تصمیم به برگزاری رویداد مجازی گرفت. نخستین نسخه‌ی آنلاین آرت‌فر تیر از تاریخ ۶ تا ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ در حال برگزاری است. ازهمین‌رو نمایش فیزیکی آرت فر تیر و هفته‌ی هنر تیر به نیمه‌ی دوم سال ۱۳۹۹ موکول شد و تاریخ دقیق برگزاری این دو رویداد از سوی برگزارکنندگان آن‌ها اعلام خواهد شد. نمایش مجازی از تاریخ ۵ مرداد و برای بازدیدکنندگان اختصاصی (وی‌آی‌پی) آغاز شد و از امروز ۶ مرداد تا ۱۷ مرداد برای عموم مخاطبان نیز در دسترس است. 

در نخستین تجربه‌ی مجازی تیر آرت ۱۸ گالری با ۲۲۰ اثر از ۹۹ هنرمند حضور دارند که تجربه‌ای متفاوت و غنی را رقم زده است. از میان تمامی گالری‌ها تنها گالری امروز از شهر اصفهان حضور دارد و سایر گالری‌ها از شهر تهران شرکت کرده‌اند. باوجود حضور دوباره‌ی بسیاری از گالری‌هایی که در دو سال گذشته شرکت داشتند؛ در سومین سال تیرآرت غیبت گالری‌های اُ، اعتماد و Ag را برخلاف حضورشان در دو سال گذشته شاهدیم. اما در میان فهرست گالری‌ها نام‌های تازه نیز به چشم می‌خورد. گالری‌های آریا، الهه، باوان، دلگشا و هور نخستین حضور خود در تیر آرت را تجربه می‌کنند. دیگر گالری‌های حاضر در این آرتفر اثر، ایرانشهر، این/جا، پروژه‌های ۰۰۹۸۲۱، زیرزمین دستان، راه ابریشم، شیرین، طراحان آزاد/دستان+۲، محسن، والی و هما می‌باشند. بازدید از آثار در دو قالب کاتالوگ و تور مجازی و با مدل‌سازیِ یکی از ساختمان‌های نیمه‌کاره‌ی شهر تهران واقع در منطقه‌ی شش با مساحتی کلان و بدون کاربری فراهم شده است. به گفته‌ی برگزارکنندگان این رویداد هدف از انتخاب این فضا نمایش ظرفیت‌های فرهنگی و هنری ساختمان‌های متروکه به مخاطبان و بالاخص مسئولان فرهنگی شهرداری است. 

نمایش مجازی آثار امکان تجربه‌ی این رویداد برای طیف وسیعی از مخاطبان را فراهم ساخته است و امید است به رویکردی طولانی‌ مدت برای برگزارکنندگان تیرآرت تبدیل شود تا هر سال در کنار هزاران بازدید حضوری امکان بازدید مجازی برای مخاطبان گسترده‌ای برقرار باشد. برای کسب اطلاعات لحظه‌به‌لحظه از این تجربه‌ی نوین سایت و صفحه‌ی اینستاگرام گالری اینفو را دنبال کنید. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت تیرآرت از این نمایشگاه مجازی بازدید نمایند.  

 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد