معرفی حراج فیلیپس (Phillips Auction)

معرفی حراج فیلیپس (Phillips Auction)

یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹

حراج فیلیپس مقصد مجموعه‌داران از سراسر جهان برای خریدوفروش ساعت و جواهرات در کنار آثار هنری، طراحی‌ها، عکس و آثار چاپیِ قرن بیستم است. این خانه‌ی حراج علاوه‌ بر برگزاری حراج در نیویورک، لندن، هنگ‌کنگ و ژنو، فروش‌های خصوصی و نمایشگاهی نیز برگزار می‌کند. 

تیم حراج فیلیپس مجموعه‌ای از متخصصان خانه‌های حراج، گالری‌ها، موزه‌ها و دیگر مؤسسات و نهادهای هنری است و مجموعه‌داران بسیاری از سراسر جهان از خدمات مشاوره و راهنمایی آنان بهره می‌برند.  هری فیلیپس خانه‌ی حراج را در سال ۱۷۹۶ در وست مینستر لندن تأسیس کرد. کمپانی وی با فروش نقاشی‌های متعلق به ملکه ماری آنتوانت و اموال خانه‌ی ناپلئون بناپارت رسمیت یافت و تنها کمپانی در جهان است که تاکنون در کاخ باکینگهام حراج برگزار کرده است. وی نخستین کسی بود که ضیافت‌های شبانه را با تجارت آمیخت و میهمانی‌هایی را پیش از حراج برگزار کرد؛ عملی که امروزه در سراسر جهان متعارف است. در دهه‌ی ۱۹۷۰ اقلام حراج گسترش یافت و هنرهای زیبا، مبلمان، املاک و مستغلات را دربرگرفت. در سال ۱۹۹۹ بعد از فروش کمپانی به برنارد آرنو و تشکیل تیم جدید مجدداً ساعت، جواهرات و طراحی‌ها در کنار آثار امپرسیونیستی، آمریکایی، مدرن و معاصر به اقلام حراج افزوده شدند. 

آغاز همکاری فیلیپس با Bacs & Russo در سال ۲۰۱۴ این خانه‌ی حراج را به یکی از بهترین بازارهای جهانی برای مجموعه‌داران ساعت بدل ساخت. با مدیریت Aurel Bacs  و Livia Russo تاکنون در عرصه‌ی حراج‌های جهانی رکوردهای متعددی به نام این کمپانی ثبت شده است. فیلیپس طی سال‌های اخیر علاوه‌ بر فروش جواهرات در حراجی‌ها، فروش خصوصی و فروش نمایشگاهی در هنگ‌کنگ، لندن و نیویورک را دوباره از سر گرفت. فیلیپس نخستین حراج آسیایی خود را در سال ۲۰۱۵ در هنگ‌کنگ برگزار کرد و نمایندگانی خارج از هنگ‌کنگ در دیگر مناطق آسیا از جمله سئول، شانگهای، سنگاپور، تایپی و توکیو نیز دارد. امروزه فیلیپس از نخستین مقاصد خریداران و فروشندگان آثار هنری پس از جنگ جهانی، مدرن، معاصر، آمریکای شمالی و لاتین در کنار ساعت، جواهرات، طراحی، عکس و آثار چاپی است. 

در حال بارگذاری تصاویر loading

مطالب مرتبط

جهت استفاده از امکانات سایت ابتدا وارد شوید.
عضو گالری‌اینفو هستید؟ ورود به گالری اینفو
عضو گالری‌اینفو نیستید؟ ثبت نام در گالری اینفو
مشکلی به وجود آمده است
اثر از آرشیو شما حذف شد اثر به آرشیو شما اضافه شد هنرمند از آرشیو شما حذف شد هنرمند به آرشیو شما اضافه شد گالری از آرشیو شما حذف شد گالری به آرشیو شما اضافه شد نمایشگاه از آرشیو شما حذف شد نمایشگاه به آرشیو شما اضافه شد